News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

هدایت با قرآن در بین جوانان و ورزشکاران باید طراحی و هدایت شود

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان، کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان بوشهر فرمودند: اصحاب ورزش و قرآن در بهترین سن قرآنی که همان جوانی است قرار دارند.598988685

 

ایشان قرآن را اوج کمال انسان عنوان نمودند و افزودند: در مسیر معراج کمال انسانی فضایل نور الهی نمایان می شود و قرآن نجات بخش و یاری رسان جامعه بشری بوده و هست.

 

امام جمعه بوشهر اظهار داشتند: انس با قرآن یعنی انس با تمام خوبی ها که حرکت به این سمت در جوانی انسان را جاودان خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر خاطر نشان کردند:هدایت با قرآن در بین جوانان و ورزشکاران باید طراحی و هدایت شود تا مسیر پیشرفت در ورزش پرورش یابد.

 

آیت الله صفایی بوشهری یادآورشدند: استان بوشهر از دیر باز استان قرآنی بوده و در تمامی زمینه ها یکی از افتخارات استان و جامعه ورزش قرآنی بودن آن است، پیشکسوتان ورزش استان، مفسران و بخش عظیمی از ورزشکاران از اهالی قرآن هستند.

 

ایشان در پایان بیانات خود فرمودند: کار ارزشمندی که از سوی وزرات ورزش و جوانان در برگزاری این مسابقات صورت گرفته که انتظار داریم مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کشور های اسلامی جهت پیوند و انس قرآنی از سوی وزرارت ورزش و جوانان در سطح کشور برگزار شود.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com