News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

لزوم تدوین نقشه جامع فعالیت های قرآنی استان بوشهر+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در آیین تجلیل از برترین های مسابقات قرآنی مدهامتان با قدردانی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات فرمودند: شرایط کنونی جهان به گونه ای شده است که امروزه جبهه قرآن از یک طرف و جبهه ضد قرآن در طرف دیگر صف کشیده اند.

 

ایشان افزودند: جبهه ضد قرآن که در مقابل قرآن است در صدد حذف یا بی محتوا کردن کتب آسمانی به ویزه قران کریم است.

 

آیت الله صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه اهل قرآن خط مقدم پاسداری از حریم قرآنی هستند همان کاری که فرشتگان الهی کردند، تصریح کردند: بعد از اهل بیت شما اهل قرآن الگوی تمام نمای قرآن کریم هستید.

 

ایشان عنوان داشتند: استان بوشهری استانی قرآنی است و از دیرباز قرآنی بوده است و با قرآن کریم مانوس بوده است و استعدادهای قرآنی زیادی در همه زمینه ها از جمله خط، حفظ، قرات، تجوید و همه هنرهای قرآنی در استان بوده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با اشاره به اجرا نهضت احیا امور قرآنی در استان بوشهر فرمودند: در زمینه قرآنی این استان در سال های اخیر خوش درخشیده است و بزرگ ترین علت آن وجود استعدادهای قرآنی چون شما است.

 

ایشان ابراز داشتند: همه شما فعالان عرصه قرآنی کمک کنید تا نقشه جامع امور قرآنی در استان تدوین شود و این مهم نیازمند مجاهدت، همکاری و همراهی شماست.

 

آیت الله صفایی بوشهری افزودند: با مدیریت جامعی که امروزه داریم می توانیم در۱۰ سال آینده جز استان های برتر در زمینه های قرآنی باشیم.

 

ایشان همچنین بر کیفیت بخشی به مسابقات و امور قرآنی در استان تاکید کردند و بیان داشتند: استان بوشهر نباید به کمیت مبتلا شود و کیفیت امور قرآنی به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود بر لزوم نهادینه کردن اخلاق قرآنی در جامعه تاکید کردند و بیان داشتند: در راستای انجام فعالیت های قرآنی باید اخلاق قرآنی نیز رعایت شود که برترین آن اخلاص و تواضع است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، خواستار برگزاری کلاس های اخلاق برای جامعه قرآنی شدند.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com