News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

اولین کسی که در مقام حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در جهان برآمده است خود خداوند است+تصاویر

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با سرداربهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فرمودند:خداوند هم شهدا را  احیاء کردند و هم آثار و برکات  دفاع مقدس انبیاء را در کتب مختلف آسمانی حفظ کرده است.

 

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: شهادت دارای دو بعد است، یک بعد آن خود فرد است و بعد دیگر آن آثار شهادت است که این آثار باید توسط امور مربوط به حفظ و نشر آثار حفظ شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشتند: بیشترین تهاجم برای محو یک اثر در تاریخ بر روی واقعه غدیر و کربلا بوده است، با این وجود این وقایع همچنان باقی مانده اند چرا که خداوند آثار وقایع کربلا و غدیر را دنبال و احیاء کردند.

 

ایشان فرمودند: کار بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کاری بسیار مهم و ارزشمند و الهی است.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: اگر شهدا در انقلاب نبودند و آثار شهدا حفظ نمی‌شد، به یقین مملکت از درون دچار مشکلات و خلاء فرهنگی می شد و انقلاب دچار سرنگونی می گشت.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری انقلاب اسلامی ایران را تتمه پیام نهضت عاشورا دانستند و افزودند: شیوه حفظ آثار دفاع مقدس امام حسین(ع) توسط خداوند نمونه کامل و خوبی برای حفظ آثار شهدای انقلاب اسلامی ایران است.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند:خداوند اسلام را با دفاع از آثار قیام امام حسین(ع)  نگه‌داشته  و آن را جهانی کرد و شما می‌توانید با حفظ آثار و دفاع و نشر آن، انقلاب اسلامی را نگه دارید و آن را جهانی کنید.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان بیانات خود فرمودند: پایه‌های انقلاب اسلامی ایران  توسط حضرت زهرا(س) و خون امام حسین(ع) بنا شده و در حال حاضر  رهبری این انقلاب در اختیار امام خامنه ای(مدظله العالیه) است که می توان گفت بعد ازحضرات معصومین (ع) انسان‌های بزرگی مانند ایشان کمتر پیدا می شود  و خداوند این نعمت و این ظرفیت عظیم شهدا را به ما داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com