News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بسیج مجری جهادگر اندیشه‌های رهبری است

به گزارش روابط عمومی دفترنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشتند: بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی همواره برکات بسیار زیادی برای نظام داشته است و شاهد افزایش روز افزون این خدمات هستیم.
emam

 

ایشان بسیج را یک هدیه الهی برای انقلاب اسلامی دانستند فرمودند: بسیج مایه افتخار و عزت، ستون نفوذ ناپذیر مقاومت در برابر دشمنان و صراط مستقیم انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه بسیج همواره مایه عزت ایران، حفاظت و حراست از نظام بوده است،فرمودند: بسیج مانع از ورود آسیب‌های جدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 

بسیج مایه افتخار و عزت ایران است

ایشان به موفقیت‌های بسیج در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف اشاره کردند و افزودند: بسیج علاوه بر موفقیت‌ها در عرصه نظامی، در همه فراز و نشیب‌های تهاجمات نیمه‌سخت و عملیات‌های تروریستی در کنار سپاه و نیروی انتظامی حضور فعالی داشته است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج و نیروهای مسلح مایه افتخار و عزت ایران هستند، خاطرنشان کردند: بسیج در حال حاضر مجری جهادگر اندیشه‌های رهبری است.

 

سپاه حضوری فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی دارد

ایشان با تاکید بر اینکه تنها راه برون‌رفت از تحریم علیه ایران اندیشه‌های رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است، تصریح کردند: سپاه حضوری فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته است؛ برخی موضع اقتصاد مقاومتی را به زبان بیان می‌کنند اما سپاه در میدان عمل نیز آن را اجرا می‌کند.

 

امام جمعه بوشهر به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء اشاره کردند و افزودند: در دورترین نقاط کشور شاهد اجرای طرح‌ها و برنامه‌های محرومیت‌زدایی هستیم.

 

تروریست‌ها دست پرورده استکبارند

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث رخ داده در کشور فرانسه، فرمودند: این گروه‌های تروریستی دست‌پرورده کشورهای استکباری هستند و حالا گریبان آنها را گرفته‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه گروه ۱+۵ همان چاهی را که برای اسلام کندند، خود در آن افتادند، تاکید کردند: کشور فرانسه از دیرباز حامی صهیونیسم و داعش بوده است و حمایت‌های زیادی را از آنها داشته است.

 

کشورهای استکباری خود را محاکمه کنند

امام جمعه بوشهر با اشاره به حمایت‌های مالی و تسلیحاتی فرانسه از گروهک تروریستی داعش، افزودند: داعش دست‌پرورده همین کشورهای استکباری است و باعث نامنی در نقاط مختلف جهان شده‌اند.

 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه در حال حاضر فضای سیاسی جهان به فضای ارتجاع سیاسی مدرن توسط کشورهای پیشرفته تبدیل شده است، فرمودند: کشورهای استکباری نیز به جای داعش باید خود را محاکمه کنند.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com