News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

حادثه منا یک فاجعه و ضایعه عظیم و بی‌نظیر در تاریخ اسلام و کنگره عظیم حج است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیکر مطهر محمد خندان از جان‌باختگان حادثه منا صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان و فرماندهای نیروهای مسلح استان بوشهر قرار گرفت.

 

123

پیکر این جان‌باخته حادثه منا با تشریفات خاص نظامی در فرودگاه بوشهر مورد استقبال قرار گرفت و پس از قرائت فاتحه برای تشییع و دفن به شهرستان جم منتقل شد.

 

آیت الله صفایی بوشهری در مراسم استقبال رسمی از پیکر مرحوم محمد خندان در جمع خبرنگاران با محکوم کردن حادثه جانسوز و دردناک سرزمین منا این واقعه را نشان از بی تدبیری حکام آل‌سعود دانستند و اظهار داشتند: این حادثه یک فاجعه و ضایعه عظیم و بی‌نظیر در تاریخ اسلام و کنگره عظیم حج است که  قلوب همه مسلمانان را جریحه‌دار کرد.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فاجعه منا نشان از بی‌مسئولیتی و بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود است تصریح کردند: تمام دولتهای اسلامی و جامعه حقوق بشر باید نسبت به این حادثه احساس مسئولیت و آن را محکوم کنند.

 

ایشان با بیان اینکه رژیم آل‌سعود در مدیریت مناسک حج بی‌کفایت است فرمودند: سالها است مسلمانان و حجاج در مناسک حج مورد بی‌احترامی  آل‌سعود قرار میگیرند به‌گونهای که هیچ زائر خانه خدا از عملکرد حکام آل‌سعود رضایت ندارد.

 

امام جمعه بوشهر با عرض تسلیت به خانواده قربانیان حادثه منا فرمودند: حادثه منا یک رخداد فراموش نشدنی است، به همین منظور حکام عربستان باید پاسخگو این حادثه باشند.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com