News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

خط مقاومت ضد استکباری جنوب در استان بوشهر شکل گرفت +تصاویر

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیتالله صفایی بوشهری ظهر امروز در کنگره شهید شاخص ملی شهید نادر مهدوی با بیان اینکه استان بوشهر دارای تاریخ درخشانی در حوزه دفاع و استعمار  و استکبار ستیزی است اظهار داشتند: استان بوشهر با سابقهای بیش از 2 قرن حماسه و مقاومت پرچمدار دفاع از خلیج نیلگون فارس است.

 

ایشان با بیان اینکه استان بوشهر استان ولایت و ولایتمداری است  فرمودند: دفاع مردم استان بوشهر همیشه حول محور ولایت بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جبهه ضد اسلامی کفار و منافقین توسط پیامبراسلام(ص) شکل گرفته افزودند: از ابتدای تشکیل نظام اسلامی توسط پیامبر جبهه ضد اسلامی کفار و منافقین تشکیل شده و تاریخ پر فتوح اسلام همواره تهاجمات سخت و نرم دشمنان تجربه کرده است.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دفاع مقدس اسلامی هر گاه در پرتو ولایت بود سبب ارتقا سطح اسلام شده فرمودند: دفاع مقدس هر گاه در پرتو ولایت بود گذشته از دفع سبب ارتقا اسلام در ابعاد گوناگون شده است.

 

ایشان، با بیان اینکه دفاع مقدس هرگاه در حریم ولایت نبود نظام اسلامی دچار چالش و آسیبهای جدی شده فرمودند: دفاع مقدس 8 ساله ایران اسلامی اوج ولایت مداری در تاریخ اسلام و ایران است ومدرسه‌ای باشکوه برای تاریخ کنونی و آینده قلمداد میشود.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دفاع مقدس مدرسه عرش الهی است که استادان آن شهدا هستند افزودند: کسانی که میخواهند خط نور کمال را طی کنند بر بال راهیان نور مینشینند واز طریق مدرسه کمال شهدا به معراج میرسند.

 

امام جمعه بوشهر، افزودند: کاروان راهیان نور، کاروان حرکت نبوی، علمی و فاطمی است که در راستای صراط مستقیم در عرصه کمال انسان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه شهید خود به عرش میرسد فرمودند: شهید خود به عرش میرود و آموزههای خود را به زمینیان به ودیعه میگذارد تا مردم بیاموزند، جهاد کنند و به اوج برسند.

 

آیت الله صفایی بوشهری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدوی بیان کردند: شهید نادر مهدوی و همرزمانش چنان اوج گرفتند که به هیچ صورت ابهت آمریکا و دیگر قدرتها را ملاحضه نمیکردند و تنها خدای متعال قادر میدانستند.

 

ایشان با اشاره به اینکه خط مقاومت ضد استکباری جنوب در استان بوشهر شکل گرفت خاطرنشان کردند: با حکم دفاع عالمان بزرگ و وجود سردارانی چون رئیسعلی دلواری و شهید نادر مهدوی خط مقاومت استکبار و استعمار ستیزی استان بوشهر شکل گرفته است.

 

امام جمعه بوشهر تاکید کردند: خط مقاومت جنوب با نگاه ولایی و فقه حکومتی از زمان رئیسعلی دلواری آغاز شده و در زمان شهید مهدوی ادامه یافت و هنوز هم مستمر است.

 

ایشان استان بوشهر را استان قرآن و دلدادگی به اهل بیت(ع) دانست و بیان کردند:استان بوشهر برخواسته از هدایتهای آسمانی ولایت و جهادگری نیروهای مسلح و سپاه است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در استان بوشهر همه بسیجی هستند تاکید کردند: اگر دشمنان میخواهند استواری ملت ما را امتحان کنند حرکت کوچکی در خلیج فارس انجام دهند تا جوانان استان بوشهر و سربازان ولایت که آماده شهادت هستند چنان درسی به آنها بدهند که تاریخ به خود ندیده باشد.

 

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کردند: استان بوشهر سابقه 2 قرن مبارزه با استکبار و استعمار را تجربه کرده است و این استان خط مقدم دفاع مقدس است و همیشه در حالت آماده باش سخت و نرم است.

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com