News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

اسلام، خواهان عزت و برخورد قاطع با استکبار است+عکس

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت‌الله صفایی‌بوشهری در نشست با دانش‌آموزان معتکف بسیجی در بوشهر با اشاره به اینکه روزه‌داری یکی از هدیه‌های خداوند متعال به انسان است، اظهار داشتند: از بین تمام عبادات، روزه هدیه‌ای از جانب خداوند به جامعه انسانی است تا انسان فرصت پیدا کند در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه روزه‌ یک فلسفه و اهدافی دنبال می‌کند و آن هدف این است که نفس فعال خود را مدیریت کند، افزودند: روزه انسان را از مدیریت نفس نجات می‌دهد.

 

ایشان با اشاره به اینکه روزه آن قدر انسان را قوی می‌کند که مدیریت بر نفس داشته باشد نه اینکه نفس بر انسان تسلط داشته باشد، بیان کردند: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و اقتدار انسان بر مدیریت نفس است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری بیان داشتند: اگر ماه مبارک رمضان نبود انسان در چیرگی نفس گم می‌شد و نفس، او را مدیریت می‌کرد و در این صورت مبتلا به سوء و فحشاء می‌شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه دادند: ماه رمضان یک فرصت آسمانی است چرا که هم گناهان در این ماه بخشیده می‌شود و هم ساختار شخصیت انسان اقتدار آسمانی پیدا می‌کند.

 

ایشان با بیان اینکه رسول خدا دهه آخر ماه مبارک رمضان را اعتکاف می‌کردند، عنوان داشتند: مهم‌ترین بخش هر برنامه‌ای بخش آخر آن برنامه است و این کار شما دانش‌آموزان که توسط اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی انجام‌شده ترکیب بسیار عالی برنامه دینی است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه جوانان ولایت‌مدار ما مایه عزت و افتخار هستند، یادآور شدند: جوانان و نوجوانان بسیجی محصل، آینده ایران اسلامی را رقم می‌زنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه همواره اسلام بر روی تربیت حداکثری توجه دارد، اضافه کردند: اسلام همیشه تربیت حداکثری می‌خواهد نه اسلام حداقلی زیرا اسلام حداقلی فروریختن تربیت و سراشیبی در پی دارد.

 

ایشان افزودند: برخی فقط به دنبال رحمانیت اسلام هستند که اسلامی افتاده و زمین‌خورده داشته باشند که در مقابل استکبار اقدامی نمی‌کند پس اسلام همان طور که رحمانی است استکبارستیز هم است و این خیلی مهم است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند اسلام، رحمانی باشد حد و مرز ورودی برای آن نیست و هرکسی که بخواهد فساد کند نیز بتواند در آن قرار گیرد، اظهار داشتند: اسلام، خواهان اقتدار و عزت ما در همه عرصه‌ها و برخورد قاطع با استکبار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن توصیه‌هایی به دانش‌آموزان افزودند: شما دانش‌آموزان بسیجی باید بسیجی‌وار درس بخوانید و اگر درس‌های شما اشکالی دارند آن‌ها را نیز برطرف کنید.

 

ایشان با اشاره به اینکه به واسطه همین جوانان محصل، توانسته‌ایم 17 کتاب در آموزش و پرورش اصلاح کنیم، تاکید کردند: شما گذشته از تحصیل علم باید در تولید علم نیز وارد شده و در فضایی پر از صمیمیت، در این عرصه نکته و نظر داشته باشید.

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

:::عکاس:کیوان عمادی:::

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com