News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نگاه راهبردی اسلام، وحدت در سایه ولایت است+تصاویر

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت‌الله صفایی‌بوشهری در همایش قرآن، سپاه، وحدت در سایه همدلی و همزبانی، اظهار داشتند: مایه‌ی حیات انسان، ریسمان نجات انسان از سقوط در باتلاق متعفن دنیاگرایی و انحطاط بوده که همگان باید به آن چنگ زده و به هیچ صورت در عمل و اندیشه متفرق نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دینداری و زندگی بر اساس آموزه‌های نبوی و حرکت در مسیر ولی خدا حبل‌الله‌المتین است، افزودند: اگر بخواهیم حیات الهی و انسانی داشته باشیم و به مایه این حیات تمسک جوئیم، باید در مسیر ولایت الهی، نبوی، امامی و فقیه باشیم.

 

ایشان با اشاره به اینکه مایه انسانی و طریق سلوک در مسیر تعالی انسانی و پیشرفت و اقتدار و عزت برای فرد و جامعه، زندگی دینی و ولایتمداری است، بیان کردند: تاریخ گواه این معناست که اگر هرجا دینداری و ولایتمداری بوده آن قوم پیروز شده و هرجا از دینداری و ولایتمداری فاصله گرفتند سقوط کردند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در تاریخ اسلام هرگاه افراد در کنار امام علی(ع) بودند سرافراز شدند، افزودند: جامعه‌ای که با امام بود موفق شدند و در همه امور مادی و معنوی پیشرفت کرد و هرجا از امام علی (ع) دوری گزیدند دچار بحران و انحطاط شدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  با اشاره به اینکه دین باعث می‌شود که جامعه مسیر رشد خود در حرکت بالنده را طی کند، ادامه دادند: نگاه کلان و راهبردی اسلام، وحدت در سایه ولایت و وحدت در طریق ولایتمداری است.

 

ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تجلی این آموزه دینی است، عنوان داشتند: این وصیت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود که وحدت باید بر اساس ارزش‌ها و آرمان‌ها و آموزه‌های دینی در سایه ولایت و هدایت‌های رهبری باشد.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه هرگاه انقلاب بر این مسیر حرکت کرد موفق شد و هرگاه کسی تخطی کند سقوط کرده، یادآور شدند: اگر جامعه جهانی دچار بحران شده بخاطر این است که مبتلا به دوری از دین است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اگر در ایران اسلامی پیشرفت مشاهده می‌شود بخاطر این است که بر پایه دینداری اسلامی، ولایتمداری و وحدت بنیان نهاده شده است، اضافه کردند: این جوهره سیاست راهبردی اسلام و نظام دینی است و دوری از آن به عنوان گناه بزرگ تلقی می‌شود.

 

ایشان با تاکید بر اینکه دوری از وحدت در سایه ولایت و ولایتمداری، گناه سیاسی بوده و همواره مخرب است، افزودند: تمام پیروزی‌ها و فرازهای بلند تاریخ ما در سایه ولایت و ولایتمداری بوده است و فرودهای آن نیز بخاطر دوری از آنهاست.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر مظهر وحدت در سایه ولایت است، اظهار کردند: استان بوشهر گنجی غیرمکشوف بوده که دارای ظرفیت‌های مهم و وحدت بین اقشار جامعه، بسیج، سپاه، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی است و بزرگان نظام نیز همواره به این مسئله اذعان دارند.

 

 

 

 

 

 

  

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com