News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تشکر و قدردانی آیت الله صفایی بوشهری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن


بسم الله الرحمن الرحیم


«ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»


سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیست و دوم بهمن ماه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و یاد خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر را گرامی می داریم.

 

حضور پر شور و سراسر شعور مردم ولایتمدار و گرانقدر استان بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان از بصیرت ، ولایتمداری ، هوشمندی و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد.

 

پیام این راهپمایی با شکوه اقتدار نظام مقدس اسلامی در فضای ملی و بین المللی و همچنین جوابی قاطع به جهان سلطه به سردمداری امریکای جهان خوار و صهیونیسم بین الملل می باشد.

 

انقلابی که رهبری فرزانه چون امام خامنه ای و مردمی همیشه در صحنه همانند مردم گرانقدر ایران اسلامی دارد و مؤیّد به تاییدات الهی و ساحت مقدس امام زمان روحی فداه است هیچگاه دست او بسته نمی باشد و مسیر پیروزی و موفقیت یکی پس از دیگری طی می کند و تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می نماید.


در پایان مجددا از همه مردم گرانقدر استان ولایتمدار بوشهر که با حضور حماسی خود شکوه دیگری به تاریخ تابناک این استان بخشیدند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و از مسئولان محترم و برگزار کنندگان این راهپیمایی عظیم سپاسگزارم.


یاد و خاطره شهداء و امام شهداء را گرامی داشته و طول عمر با عزت و صحابت امام زمام برای مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزون برای خدمتگزاران صدیق نظام انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت می نمایم.

 

صفایی بوشهری
نماینده مقام معظم رهبری در استان
و امام جمعه بوشهر

22/بهمن/93

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com