News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

کشاورزی استان بوشهر نیازمند مدیریت دانش بنیان است + تصاویر

 آیت الله صفایی بوشهری: کشاورزی استان بوشهر بخاطر شرایط آب و هوایی اگر مدیریت دانش بنیان شود بسیار مقرون به صرفه است.
240694 1

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز آيت الله عالمي، نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي و مسئول ستاد زکات کشور با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار فرمودند: زکات استان بوشهر با توجه به خشکسالی و قحطی سال‌های اخیر در کشور بالاترین آمار رشد را داشته است و توانسته از 300 میلیون به بیش از 2 میلیارد تومان برسد.

 

ایشان سطح رضایتمندی مردم استان در زمینه زکات را بسیار بالا دانسته و افزودند: زکات در استان بوشهر خیرات و برکات بسیار زیادی داشته و از محل وجوب زکات، طرح های کمک به فقرا، توسعه ای و آموزشی خوبی در استان انجام گرفته و این حاصل همت مردم و عملکرد خوب ستاد زکات این استان است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشاورزی استان، تصریح نمودند: کشاورزی استان بوشهر بخاطر شرایط آب و هوایی اگر مدیریت دانش بنیان شود بسیار مقرون به صرفه است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با اشاره به طرح تدوین نقشه جامع کشاورزی استان که چند سال قبل ارائه کرده بودند، افزودند: اگر این نقشه جامع مدیریت شود و صنایع تبدیلی و اقماری در کنار آن به وجود آید و بازارچه‌های تولید به مصرف توسعه پیدا کند و ایجاد اشتغال شود، استان بوشهر از جهت کشاورزی استانی فوق العاده خواهد شد.

 

ایشان با بیان اینکه استان بوشهر از جهت کشاورزی به ویژه کشاورزی ثروت افزا موقعیت خوبی دارد، فرمودند: اگر در استان بوشهر با یک مدیریت علمی و آن نقشه جامع، یک طرح جامع، چابک و دانش بنیان با همکاری نهادهای مرتبط طراحی شود استان بسیار توسعه و پیشرفت خواهد کرد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه استان بوشهر استان مقام معظم رهبری است و فضای بسیار خوبی در استان حاکم است، اظهار داشتند: فضای استان بوشهر فضای همدلی، وفاق و اخلاق محوری با نگاه ولایت مدارانه مقام معظم رهبری است.

 

نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در همین رابطه فرمودند: استان بوشهر با این نگاه مدیریت می شود و همه مسئولین و مردم این مبنا را پذیرفته و در این مسیر حرکت می‌کنند.

 

 240694 1

240694 1

240694 1

240694 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com