News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای باید رعایت شود

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته 2 مرداد ماه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اظهار داشتند: هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد که جوهره ی وجود او دشمنی با ماست و اعتماد به دشمن یعنی اعتماد کردن به چیزی که در درون خود علیه ما فعال است اعتماد به طوفان و سراب است.

 

ایشان افزودند: بصیرت سیاسی نظام اینگونه اقتضاء می کند که در عین این که مذاکره می کنند و مبادلات اقتصادی در آینده دارند به دشمن اعتماد نکنند و اساس برنامه را بر اقتدار داخلی در تمامی عرصه ها بگذارند و اتکا به خود داشته باشیم.

 

 

خطیب جمعه بوشهر تأکید کرد: خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای باید رعایت شود و همه مسؤولان دقت ویژه به این امور داشته باشند.

 

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: شورای امنیت سازمان ملل هنوز به جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران نرسیده است آمریکا دوباره تقاضای خود را از پنج سال به 10 سال افزوده است.

 

 امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه دشمن هیچگاه دوست ما نخواهد شد فرمودند: آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر قدس زمانی دوست ایران خواهند شد که جوهره ی اسلام ، انقلاب و استقلال از ما گرفته شود که اینان اساسی با این امور مخالفند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برخی دولت های منطقه به پشتیبانی آمریکا و اسرائیل قصد ایجاد بحران و فتنه دارند فرمودند: این نشان می دهد که اینان ذاتا با نظام و اساس انقلاب مخالفند.

 

ایشان همچنین با توصیه به مسئولین فرمودند: مسئولین و مردم هوشیار باشند و هدایت های مقام معظم رهبری نقش راه نجات ایران است و همگان باید بر راهبردهایی که مقام معظم رهبری ارائه می کنند که در این مسیر پیروزی و سعادت است.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با یادآوری روز شنبه 8شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع «علیهم السلام» توسط وهابیون و محکوم کردن اینان فرمودند: اینان اگر دستشان برسد مسجد النبی را هم تخریب می کنند که ماهیت آل سعود و وهابیت اجرا کردن منویات جهان سلطه  در منطقه و سرزمین های اسلامی است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان همچنین با گرامی داشت 5مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب فرمودند: نمازجمعه یکی از نعمات الهی است که خداوند نصیب مومنان می کند.

 

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: نمازجمعه از اول انقلاب منشاء بسیاری از خیرات و برکات برای نظام بوده یک اجتماع عبادی ، سیاسی ، جمع مومنان انقلابی ، متعهد که موجب این می شود فضای عبادی و بصیرت سیاسی در یک جامعه رشد کند و مایه وحدت و همگرایی ولائی شود.

 

ایشان با گرامی داشت شهدای محراب و ائمه جمعه کشور و استان بوشهر و خادمین نمازجمعه فرمودند: اگر نمازهای جمعه نبود قطعا نظام ما دچار مشکلات پیچیده ای می شد و نمازهای جمعه موجب این شد که نظام ما دارای یک قوای محکم بخاطر اقامه صلاه جمعه در عرصه ی اجتماعی شود.

 

امام جمعه بوشهر با یادآوری روز شنبه بعنوان روز کارآفرینی و آموزش های فنی حرفه ای فرمودند : استان بوشهر دارای ظرفیت های فوق العاده توسعه و پیشرفت است شاید هیچ استانی در ایران به اندازه استان بوشهر، ظرفیت پیشرفت در افق بین المللی ندارد.

 

ایشان افزودند: باید با یک برنامه ریزی دقیق آمایش و کارشناسی شده برای استان سند چشم اندازه توسعه و پیشرفت بر اساس قابلیت های سرزمین در افق بین المللی با نگاه مقام معظم رهبری به شکل جامه نوشته شود و از آنطرف منابع انسانی این استان، جوانان برومند درعرصه تحصیل و آموزش متناسب با نیازهای آینده استان آموزش داده شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کردند: در حوزه ی کارآفرینی در یک برنامه ریزی دقیق و مدون طراحی شود و اجرا و مدیریت جهادی شود . در استان بوشهر یک نفر بیکار باشد عیب و نقص است استانی که سراسر حوزه پیشرفت و اشتغال است.

 

ایشان با اشاره به اینکه از همان ابتدای ورود به استان بحث اشتغال نیروی های بومی را تاکید داشته ام افزودند: در این زمینه جلسات متعدد با مسئولین کشوری و استانی داشته ام  از رئیس جمهور گرفته تا وزراء مربوط و مسئولین استانی.

 

خطیب نمازجمعه بوشهر با ضروری دانستن یک تحول اساسی و دانش بنیان در همه عرصه ها در استان بوشهر فرمودند: توسعه ی آموزش های فنی حرفه های مناسب با ظرفیت های استان، ارائه تسهیلات برای ایجاد کارآفرینی، استخدام و بکارگیری کارآموزان، ایجاد کارخانجات مناسب و بازگشایی کارخانجات تعطیل شده لازم  است.

یادآور می گردد در بین الطلاتین امروز از خادمین و همکاران در سال های قبل ستاد نمازجمعه بوشهر تجلیل و تقدیر شد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com