News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

رسیدگی به نیازمندان و گرفتاران، مشکلات اجتماعی ‌را کاهش می‌دهد+تصاویر

  به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بوشهر، با بیان اینکه ارمغان شادی به همنوعان خود از تاکیدات دین مبین اسلام است اظهار  داشتند: یکی از کارهای ارزشمند مهم مسلمانان که مفاخر دینی بر روی آن تاکید دارند، به ارمغان آوردن شادی برای مومنان است.

 

ایشان با تاکید بر رسیدگی به نیازمندان در عرصه‌های مختلف بیان کردند: رسیدگی به نیازمندان و گرفتاران مشکلات اجتماعی آنان را کاهش می‌دهد چراکه اگر به افراد گرفتار، کمک نشود، مشکلات عمیق‌تری دامن‌گیر آنان می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بی توجهی به گرفتاری مشکلات و گرفتاری‌های دیگری به همراه دارد فرمودند: زایش یک مشکل برای انسان گرفتاری‌های دیگری را به همراه دارد از این رو باید همگان برای کمک به همنوعان خود اقدام کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه مشارکت خیران در مراسم جشن گلریزان نشان از افزایش تقوای الهی خیران است فرمودند: امید خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمد مالی به برگزاری جشن‌های گلریزان و کمک خیران است.

 

ایشان از مردم و نیکوکاران خواست از هرگونه کمک مالی در حد توان خود برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمدمالی و بازگرداندن آنان به آغوش گرم خانواده دریغ نکنند.

 

 

  

 

  

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com