News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سرعت پیشرفت های صنعت نفت کشور باید شتاب بگیرد

 

 

122225555به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری روز چهارشنبه در جشنواره ملی دانایی خلیج فارس فرمودند: سرمایه گذاری در عرصه علم هزینه نیست بلکه ایجاد فرصت پیشرفت برای آینده است.

 

ایشان در ادامه فرمودند: تکیه بر تولید علم و به دنبال آن اقتدار داخلی باید با جدیت و اهتمام مسوولان در اولویت های اصلی کشور قرار بگیرد.

 

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: در فضای ملی کشور باید تولید علم کنیم و همچنین به فرهیختگان و دانشمندان خود اعتماد داشته باشیم.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در تولید علم تکیه بر منابع انسانی داخلی امری ضروری است، بیان کردند: در مسیر جنگ علم و فناوری قرار داریم و ازاین رو باید دانش و علم مقاومتی را با جدیت تمام دنبال کنیم.


آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: در طراحی های دانش بنیان دو جنبه تکیه برظرفیت های داخلی و همچنین نگاه بر یافته های خارجی و کسب داده های آنها امری ضروری است.

 

ایشان تاکید کردند: جهان آینده جهانی سخت افزاری است و بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم به توانمندی ساخت نیروگاه ها و پالایشگاه های پیشرفته دست پیدا کنیم.

 

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: چنانچه در مسیر دستیابی به سخت افزارهای روز جهانی قرار نگیریم استقلال سیاسی کشور در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

 

امام جمعه بوشهر تصریح کردند: در صنعت نفت که پیشینه آن در کشور ما تاریخچه ای درخشان دارد نباید حرکت رو به پیشرفت آن به کندی صورت بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر فرمودند: در صنعت نفت پیشرفت هایی داشته ایم ولی این پیشرفت باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

 


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: در سیستم ها بویژه سیستم های پژوهشی پیشرفت های خوبی کرده ایم ولی این پیشرفت باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

 

ایشان با تاکید بر استفاده از فناوری نانو ابراز داشتند: در همه زمینه علمی و پژوهشی کشور باید به سیستم های نوین و روز دنیا دست پیدا کنیم.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com