News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مردم استان بوشهر در عرصه‌ بازسازی عتبات عالیات پیشگام هستند + تصاویر

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری، ظهر امروز در همایش مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه جنوب کشور با قدردانی از خدمات ارزنده اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشتند: فعالیت و خدمات شما دارای ارزش بسیار بالایی است که نزد خداوند و ائمه اطهار(ع) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

ایشان با اشاره به نقش مردم در بازسازی عتبات عالیات تصریح کردند: در بازسازی عتبات عالیات نقش مردم بسیار حائز اهمیت است که نشان از ارادت مردم ولایت‌مدار از خاندان نبی مکرم اسلام (ص) است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در بازسازی حرم امامان معصوم نقش مهمی دارند اظهار داشتند: با کمک‌های مردم و تلاش و مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات، بسیاری از عتبات مقدسه و مکان‌های زیارتی عراق بازسازی شد،که نقش کمک‌های مردم در این عرصه بسیار مهم و قابل ستایش است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم استان بوشهر در عرصه‌ بازسازی عتبات عالیات پیشگام هستند فرمودند: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در زمینه کمک به بازسازی عتبات مقدسه پیشگام بودند که مشارکت در ساخت ضریح خیمه‌گاه ابوالفضل(ع) موید این ادعاست.

 

ایشان با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات یک تدبیر الهی برای درخشش اهل بیت (ع) در جهان است افزودند: جهان آینده جهان اهل بیت (ع) است و بازسازی عتبات عالیات یک تدبیر الهی برای درخشش این ستارگان است.

 

ایشان با بیان اینکه احیا بارگاه‌های اهل بیت(ع)، فرهنگ اسلام و تشیع گسترش می‌دهد افزودند: با احیای بارگاه‌های اهل بیت(ع) ضمن ایجاد محبت سبب انجام حرکت‌های آزادی‌بخش می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه خدمات مسئولان بازسازی عتبات عالیات کاری ماندگار است تصریح کردند: فعالیت و خدمات مسئولان بازسازی عتبات عالیات نشان از نورانیت باطن آنان را دارد و زمینه سعادت در دنیا و شفاعت در آخرت فراهم می‌کند.

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com