News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

برگزاری جشنواره علامه بلادی موجب افتخار استان خواهد بود+تصاویر

 

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آیت الله صفایی بوشهری در نشست با برخی از مسؤولان فرهنگی و اعضای دبیرخانه جشنواره علامه بلادی بوشهری با تبریک فرا رسیدن سال جدید فرمودند: سال 94 سالی است که با نام حضرت فاطمه(س) شروع، و به اتمام می رسد.

 

ایشان با اشاره به برگزاری جشنواره علامه بلادی بوشهری(ره) ابراز امیدواری کردند که این جشنواره در استان بوشهر به عنوان یک کار بنیادین، علمی و پژوهشی به سرانجام خوبی منجر شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری با ابراز رضایت از نحوه برگزاری دو همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان و یادواره شهدای روحانی استان بوشهر فرمودند: این دو همایش به خوبی در استان برگزار شد و عظمت تاریخ علمای استان را به منصه ظهور گذاشت و این کاری بود که باید انجام می گرفت تا علمای استان بوشهر برای همگان شناسایی شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با اشاره به برگزاری دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر ابراز داشتند: پس از برگزاری این همایش سمت و سوی آن را به جشنواره ای با موضوعات و اهداف خاص و ویژه روحانیت تبدیل کردیم و انجام این کار می تواند راهگشای بسیاری از کارها در سطح ملی باشد.

 

ایشان فرمودند: از زمان شکل گیری دبیرخانه این جشنواره بسیاری از طلاب مقاله و پایان نامه خود را شروع به نوشتن و آماده کردند و آن را در روز 13 آذر ماه سال جاری ارائه خواهند داد.

 

آیت الله صفایی بوشهری به برگزاری هر باشکوه تر این جشنواره تاکید کردند، و ابراز داشتند: این کار را باید روحانیت گرامی بدارد و به امید خدا که این جشنواره در اوج قوام خود صورت می گیرد؛ دبیرخانه این جشنواره تصمیم دارد که این جشنواره را در سطح طلاب و ان شالله در آینده در فضای ملی و فراملی این کار را انجام دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با بیان اینکه برگزاری این جشنواره نیاز به همت همگانی دارد، اظهار داشتند: برگزاری باشکوه این جشنواره موجب افتخار استان خواهد بود و روحانیت در استان بوشهر در چند سال اخیر شکل جدیدی به خود گرفته است و استان بوشهر به عنوان یک قطب در جنوب ایران و خلیج فارس است.

 

ایشان با اشاره به پیشرفت چشمگیر سخت افزاری حوزه های علمیه استان بوشهر در چند سال اخیر فرمودند: استان بوشهر به لحاظ سخت افزاری اولین استان در کشور است بطوریکه در چند سال اخیر 90 هزار متر مکعب زیر ساخت در آن انجام شده است و اگر مسؤولین همکاری کنند به زودی به 210 هزار متر مکعب با تمام شاخص های توسعه حوزوی خواهد رسید.

 

 آیت الله صفایی بوشهری افزودند: با توجه به این پیشرفت نیازمند اساتید بنام آموزشی و پژوهشی بیشتر در استان هستیم که بوشهر را به عنوان قطب حوزوی جنوب ایران و خلیج فارس معرفی کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر فرمودند: طلاب و علمای سابق استان نشان دادند که همه کرسی های کشورهای عربی را مدیریت کردند و هیچ بُعدی در این معنا نیست؛ باید در اندیشه و نگاه های خود بیشتر از اینها بیاندیشیم و کارهای بزرگ تری را انجام دهیم و کوتاه نظری را در استان ممنوع کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com