News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ورود ویروس جدید استکبار برای تغییر مزاج معنوی افراد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز، نشست سرمربیان شجره طیبه صالحین استان با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با موضوع "راه‌کارهای ایجاد سبک زندگی دینی در مقابل سبک زندگی غربی" برگزار گردید.
IMG 8445

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر در این نشست که حجت الاسلام والمسلمین امام‌پور مدیریت امور مربیان سازمان بسیج مستضعفین نیز حضور داشتند، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران فرمودند: سبک زندگی اسلامی یعنی اسلامی زیستن در تمامی ابعاد، و اسلامی زیستن به معنای حیات است.

 

ایشان در ادامه افزودند: حیات اصلی انسان، حیات معنوی او است که به انسان یک حیات و زندگی انسانی می‌دهد و آن زندگی که به انسان، حیات انسانی می‌دهد، اسلامی زیستن و الهی زیستن است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه کسی که سبک زندگی اسلامی نداشته باشد، حیات ندارد، بیان داشتند: اسلامی زیستن و سبک زندگی اسلامی، عنصر حیات بخش انسانیِ انسان است.

 

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به مشکلات فرهنگی جوامع اروپایی بیان کردند: اگر بخواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید اسلامیت آن را حفظ کنیم و اگر اسلام را از انقلاب بگیرند انقلاب از هم می‌پاشد، لذا استکبار روی اسلامیت انقلاب ما دست گذاشته است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با اشاره به ترفند دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی افزودند: در مسائل معنوی، اندیشه‌ای، اعتقادی، دشمن ویروسی را در جامعه به افراد تزریق می‌کند که این ویروس موجب می‌شود مزاج و مذاق معنوی افراد تغییر کند و به دلخواه غرب در بیاید و هر چیز خوب را بد و هر چیز بد را خوب نشان دهد.

 

ویروس تغییر مذاق معنوی افراد ترفند جدید دشمن

ایشان در ادامه بیانات خود فرمودند: یکی از ترفندهای شیطان و برنامه جهان استکبار ایجاد بیماری تغییر مذاق و مزاج معنوی افراد است و تلاش دارند این بیماری از کودکی در افراد ایجاد شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان داشتند: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آمریکا و استکبار تغییر مذاق معنوی جامعه جهانی از خوبی به بدی و هدایت انسان‌ها به سردمداری آمریکا بوده است و نمونه‌های این ترفند را در انیمیشن‌ها و کارتون‌های کودکان می‌بینید که یک نفر چهره قوی و شاخص است و چهره دیگر کوچک و ضعیف و چهره کوچک تمام برنامه‌های فرد قوی را از بین می‌برد.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان به شدت در عرصه فرهنگی فعالیت دارند، بیان داشتند: دشمن با ایجاد گروه‌های مختلف تروریستی و حوادثی از این دست، به دنبال سرگرم کردن مسلمانان به خود و تخریب اسلام و اسلام هراسی است و موج تهاجم را از طریق رسانه‌های مجازی دنبال می‌کند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري همچنین اظهار داشتند: ویروس تغییر مزاج افراد برای تبدیل سبک زندگی اسلامی به غیر اسلامی از بزرگ‌ترین خطرات و تهدیداتی است که متوجه جوامع اسلامی است و دشمن سرمایه‌گذاری زیادی روی این کار انجام می‌دهد.

 

کار عمیق فرهنگی در ایران انجام نمی‌شود

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در ایران کار عمیق فرهنگی انجام نمی‌شود، خاطرنشان کردند: در جامعه اسلامی ما، کار بنیادین در عرصه مدیریت سبک زندگی اسلامی انجام نشده و در کنار آن دشمن فشارهای خود را به جایی می‌رساند که جامعه اسلامی تقاضای سبک زندگی اسلام سکولار را می‌کند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در این شرایط وظیفه مربیان حلقه‌های صالحین بسیار سخت است، افزودند:  سبک زندنگی مثل هواست، اگر مسموم شد همه را می‌کشد و به همین دلیل است که مبارزه فرهنگی بسیار سخت و مبارزه نظامی آسان‌تر از آن است.

 

ایشان بیان کردند: یکی از امیدهای ما در دفاع مقدس فرهنگی، طرح صالحین سپاه است لذا بنده وقت بسیاری را برای این کار می‌گذارم و باید کار علمی، دقیق و اسلام‌شناسانه انجام دهیم.

 

آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشتند: در ایران کار فرهنگی بسیار سادهاندیشانه و ضعیف انجام می‌شود لذا باید در این عرصه فکری کرد و حلقه‌های صالحین سنگر امید ما هستند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند:با بیان اینکه سامانه مدیریت فرهنگی در ایران باید طراحی شود، فرمودند: بنده طرح ستاد مشترک فرهنگی ایران را ارائه دادم و مسئولان فرهنگی باید به داد فرهنگ ایران برسند ضمن اینکه بسیج و سپاه در این زمینه در حال جهاد هستند.

 

 

 

 

<

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com