News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

انقلاب اسلامی از فیوضات قرآن کریم است

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در همایش فرهنگی قرآنی والفجر بوشهر،با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید، باید معماری شخصیت انسان بر اساس قرآن باشد، فرمودند: زندگی بر اساس قرآن، زندگی است که در مسیر عنایت خدا باشد، آن زندگیای که در مسیر سراشیبی سقوط و در عین ابتذال و اضمحلال است، زندگی قرآنی نیست.548577

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزودند: زندگی خانوادگی، نوع ارتباط انسان با والدین، همسر، خویشاوندان، محیط و مناسبات اجتماعی باید بر اساس قرآن باشد و سلوک مردم و مسؤولان و قرآن محوری باید در تمامی لایه‌های زندگی بشرنمایان باشد.

 

ایشان اظهار داشتند: جامعه‌ای که بر اساس قرآن معماری شود، جامعه‌ای الهی و مورد محبت خداوند است و خدا برکاتش را بر این جامعه نازل می‌کند،اما اگر زندگی فردی و اجتماعی انسان از قرآن دور باشد، این زندگی پر از سختی خواهد بود.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کردند: اگر ساختار و هرم زندگی ‌ما در خانه و اجتماع، معماری شخصی و جامعه قرآنی باشد، قطع یقین بدانیم که تمام مشکلاتمان را خدا حل خواهد کرد، چون معمار اصلی خدا است.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به این‌که خداوند در بسیاری از آیات قرآن، پیامبر(ص) را رحمه للعالمین خطاب کرده است، تصریح کردند: پیامبر در طول زندگی خود حتی از یک نفر هم گله نکرده و در آخرت هم فقط از یک قوم گله می‌کند که آن‌ها کسانی هستند که در دنیا قرآن را کنار گذاشته‌اند و به آن عمل‌ نکرده‌اند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بابیان اینکه ما باید بر اساس قرآن عمل کنیم،فرمودند: دشمنان اسلام برای این‌که بتوانند بر ملت‌ها سلطه داشته باشند، پروژه تحریف قرآن را در دستور کار خود قرار داده و آمدند آیات سیاسی جهاد را از قرآن بیرون آوردند و قرآنی را با اندیشه‌های سکولار منتشر کردند.

 

ایشان افزودند: دومین کار آن‌ها این بود که مفسرین درباری در کشورهای عربی را در اختیار گرفتند و قرآن را به شکل اسلام آمریکایی تفسیر کردند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان داشتند: جهان استکبار، در ادامه تحریف قرآن، این کتاب را به‌عنوان شیئی متبرک معرفی کرد که غیرقابل فهم و فقط برای تبرک است، نه به‌ عنوان یک کتاب انسان‌ساز و جامعه‌ساز که رسول خدا(ص) در تمامی عرصه‌ها به آن عمل می‌کرده است.

 

امام‌جمعه بوشهر فرمودند: امروز دین مبین اسلام و قرآن کریم به حدی برای مستکبران گران تمام می‌شود، که از هیچ کار سخیفی نمی‌گذرند و به پروژه قرآن سوزی و پیامبر ستیزیو اشکال‌گیری بر قرآن که تاریخی کهن دارد، روی آورده‌اند.

 

ایشان در پایان با اشاره به این‌که قرآن یکی از مواردی است که در آخرت شفاعت می‌کند، فرمودند: مطمئن باشید یکی از فیض‌های قرآنی، انقلاب اسلامی است و اگر انقلاب به قرآن متصل نبود، این انقلاب نه ایجاد می‌شد و نه به پیروزی می‌رسید، بنابراین باید رویکرد مردم نسبت به قرآن بیش از این باشد.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com