News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

رژیم صهیونیستی بداند اگر تعرضی به کشورهای اسلامی داشته باشد با برخورد قاطع مسلمانان روبه‌رو می‌شود

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر ضمن رعایت تقوای خدا در تمامی مراحل زندگی اظهار داشتند:  ایام الله دهه فجر یادآور حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های ملت بزرگ ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است93933939.

 

آیت الله صفایی بوشهری افزودند: برنامه های دهه مبارک فجر باید باشکوه هر تمامتر در سراسر استان بوشهر برگزار شود.

 

ایشان بر لزوم اجرای برنامه های متعدد در سطح استان اشاره و یادآور شدند: مهمترین وظیفه مسئولان و مردم در این ایام الله، تکریم فجرآفرینان است.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان کردند: انقلاب اسلامی یک فرصت برای خدمت‌گذاری است، این انقلاب یک موهبت الهی برای ارائه خدمت به مردم است نه موقعیتی برای رسیدن به تمایلات خود آن هم با فساد است.

 

امام جمعه بوشهر بیان کردند: انقلاب اسلامی فرصتی برای سوء استفاده نیست از این نظر مسئولان ذیربط باید با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کنند.

 

ایشان با تاکید بر گسترش عدالت درتمام امور فرمودند: توسعه علم و فناوری و آموزش عالی باید برای تمام سطوح جامعه فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به اقتدار حزب‌الله اشاره و فرمودند: پاسخ قاطع و محکم حزب‌الله لبنان به جنایتکاران صهیونیستی نشان از اقتدار حزب‌الله لبنان دارد و رژیم صهیونیستی بداند اگر تعرضی به کشورهای اسلامی داشته باشد با برخورد قاطع مسلمانان روبه‌رو می‌شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه فاطمه(س) این بانوی بزرگ اسلام را نماد ایمان، تقوا و اخلاق و ولایت‌مداری عنوان کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com