News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

وظیفه حوزه و روحانیت وحدت در سایه ولایت است

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در گردهمایی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر در مصلی جمعه بوشهر با تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسن عسکری(ع)، طلاب و روحانیان را پرچمدار حفظ دین و ارتقای سطح فرهنگ دینی و افسران عرصه دفاع فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی و پیشتازان عرصه ولایتمداری عنوان کرد و فرمودند: در شرایط کنونی در جامعه جهانی هراس به وجود آمده است و این هراس را با توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) نشان دادند71193 3.

 

موضع گیری های بسیاری در فضای مجازی و حقیقی علیه اسلام شده است

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه این حوادث نیازمند بررسی دقیق جامع شناسی دینی و سیاسی است، اظهار داشتند: در دهه های اخیر موضع گیری های بسیاری در فضای مجازی و حقیقی علیه اسلام و به ویژه علیه پیامبر اسلام صورت گرفت و استکبار با تمام توان علمی و تکنولوژی رسانه ای این تهاجم را مدیریت می کند.

ایشان با بیان اینکه جهان در آستانه تحول عظیمی است، فرمودند: این تحول با مدیریت دین و به ویژه اسلام انجام می شود؛ جامعه بشری به سمت دین و به عنوان واقعیت گرایش پیدا کرده است؛ بلوک شرق نیز که به سردمداری شوروی مدیریت غیر دینی می کرد و مدیریتی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و ضد دینی طراحی کرده بود، خود به خود سقوط کرد و یکباره به چند بخش تقسیم شد و همه این بخش ها به دین گرایش پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به سخنان پوتین رییس جمهور روسیه اظهار داشتند: پوتین در یکی از اظهارات خود عنوان کرد که ما اشتباه کرده بودیم و باید جامعه روسیه را با روحانیت شیعه معماری کنیم.

رویکرد کشورهای تازه استقلال یافته به سمت دین داری و دین مداری است

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: در کشورهای تازه استقلال یافته در آسیای میانه و اروپا همگی به سمت دین داری و دین مداری حرکت کردند، اما رویکرد جامعه بشری که به سمت ادیان است به سوی اسلام گسترده تر، فراتر و عمیق تر است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

ایشان در ادامه فرمودند: بدین جهت است که جامعه بشری به این نتیجه رسیده است که باید جامعه را دینی مدیریت کرد و جامعه منهای خدا مانند علم مجهول است؛ در این کشوها بحران هویت ایجاد شده و به همین دلیل به سمت دین و دین اسلام گرایش پیدا کردند.

جهان استکبار با وجود دین ماهیت خود را در خطر می بینید

نماینده ولی فقیه در استان افزودند: تمام جهان به سوی اسلام حرکت کرد و جهان صهیونیسم و جهان سرمایه داری که تنها ابرقدرتی است که در حال حاضر به سردمداری آمریکا موجود است می بینید که با حاکمیت دین و اسلام و آن هم اسلام ناب محمدی(ص) جوهره و ماهیت آن در خطر است و به همین جهت نخستین پروژه تقابل خود را علیه دین و اسلام طراحی می کند چرا که می داند سرچشمه و منبع فیاض حقیقت ها و بیداری اسلامی، اسلام است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن با تهاجم سخت، نیمه سخت و نرم این کار را انجام می دهد، ابراز داشتند: دشمن با راه اندازی جنگ همچون هشت سال جنگ تحمیلی در ایران و نیز تهاجم نیمه سخت با ایجاد گروه های تروریستی در تمام جهان و نیز تهاجم گسترده نرم به ویژه در عرصه رسانه و تهاجم فرهنگی سعی دارد با این فشارها ارکان اسلام را مورد تهدید قرار دهد و انقلاب اسلام را به زعم خود لطمه بزند و نهادهای اصیل اسلامی دچار بحران شوند و نیز با تهاجم نرم تمامی مبانی اندیشی اسلام ناب مورد تردید قرار بگیرد.

استکبار با ایجاد اسلام خودساخته به دنبال نشان دادن چهره‌ای زشت از اسلام است

نماینده مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکا داعش را به وجود آورد و حتی از آن نفت خریداری می کند و نیز گروهک های تروریستی دیگر با اسم اسلام ایجاد می کند، اما بعد اعلام می کند که قصد دارد با این گروه ها مقابله کند؛ آنها همه نوع اسلام را می سازند که مسلمانان را جذب این اسلام خود ساخته خود کنند و از آن طرف نیز به بدترین شکل ممکن، اسلام را برای جوامع عمومی جلوه می دهد تا اسلام را ایجاد کند.

ایشان در ادامه بیانات خود فرمودند: استکبار زمانیکه ماهیت خود را در خطر می بیند با تمام وجود حمله می کند و آن الگوی تمام نمای اسلام و حضرت محمد(ص) را مورد تعرض قرار می دهد از این رو پروسه اسلام هراسی و اسلام بدلی سازی را در دست دارد.

وظیفه حوزه و روحانیت وحدت در سایه ولایت است

آیت الله صفایی بوشهری به وظایف حوزه و روحانیان در مقابل با این تهاجم دشمن اشاره کردند و بیان داشتند: وظیفه حوزه و روحانیت وحدت در سایه ولایت است؛ حوزه ها باید با محوریت هدایت‌ها و فرامین مقام معظم رهبری ساختارسازی شده و طلاب نیز برنامه ارائه اسلام ناب محمدی و تمام زوایای اسلام الهی را به جامعه بشری در دست داشته باشند و در فضای حقیقی و مجازی اسلام ناب را با ارائه تمام زوایای آن در جامعه بشری ترویج دهند.

ایشان با اشاره به نامه مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی تصریح کردند: جامعه استکباری به دنبال ایجاد انحراف در فهم اسلام است و طلاب باید در این زمینه کار کرده و با این ترفند دشمن مقابله کنند.

 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کردند: نامه رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی، پس از نامه امام راحل به گورباچوف، دومین اقدام مهم هدایت‌های اسلامی در جامعه جهانی بوده است.

 

حوزه های علمیه باید خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی باشند

امام جمعه بوشهر فرمودند: حوزه های علمیه باید خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی و خورشید تابش اسلام ناب محمدی در جهان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر توهین به رسول خدا را نشان از حماقت و عقب ماندگی ذهنی این افراد عنوان کردند، و فرمودند: جهان استکبار قطع داشته باشد مرگ حتمی آن نزدیک است.

 71193 6

71193 8

71193 3

71193 9

71193 5

71193 7

 71193 1

71193 2

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com