News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

‌مسئولان و دولت‌ها بدانند تئوری‌های اقتصادی شرق و غرب راهگشا نیست

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر، با اشاره به فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم نجف‌آباد،‌ اظهار داشت:‌ مقام معظم رهبری در فرمایشات خود عنوان کردند، نه مجلس دولتی می‌خواهیم و نه ضددولتی، بلکه به مجلسی شجاع، متدین، عزت‌آفرین و استقلال‌خواه نیاز داریمnamaze2225.

ایشان افزودند: ما در انتخابات مجلس نیازمند مجلسی متشکل از افراد متدین، شجاع، استکبارستیز، امتحان‌داده، آشنا به مسائل حقوقی و دردآشنای مردم، هستیم.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه بیانات خود فرمودند: افرادی در مجلس حضور یابند که مجلس را فرصتی برای ارتقای شخصیت خود و رسیدن به آمال خود تلقی نکنند، بلکه مجلس را بستری برای خدمت به نظام بدانند.

امام جمعه بوشهر تأکید کردند: مجلس جای افرادی است که می‌خواهند خود را هزینه نظام کنند، نه نظام را هزینه خود و جای افرادی است که مطیع رهبری بوده، ولایت‌مدار باشند و با تمام وجود به مردم خدمت کنند.

ایشان در ادامه بیانات خود فرمودند: اکنون نظام جای آزمون و خطا ندارد، باید در مسائل فرهنگی مطابق نگاه رهبری برنامه‌ریزی جدی کنیم که متأسفانه این امر محقق نشده‌است.

امام‌جمعه بوشهر یادآور شدند: با توجه به مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم، دولت باید به فکر باشد و مجلس نیز تصمیم‌سازی کند و در تمام این موارد به مجلسی قوی، محکم، دارای اندیشه ولایی و در خدمت رهبری، نظام و مردم نیاز داریم.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: دولت موظف به حل مشکلات مردم است و مجلس نیز باید مجلسی باشد که دولت را به سمت خدمت به نظام و مردم حرکت دهد. دولت و مسئولان به سخنان رهبری توجه کنند، سخنان ایشان راهگشاست، نه تئوری‌های اقتصادی شرق و غرب؛ چراکه تئوری‌های آنها نتیجه نداشته‌است.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و با اشاره به توطئه‌های غربی‌ها در ایام انتخابات، خاطرنشان کردند: آمریکا و انگلیس و تمامی کشورها بدانند مردم ایران شجاع، ولایت‌مدار، حزب‌اللهی، مطیع رهبری و با تمام وجود استکبارستیزند.

ایشان با اشاره به خطر نفوذ دشمن نیز فرمودند: طبق فرمایش رهبری، باید به کسانی رأی دهیم که به آنها مطمئن بوده و بدانیم در خط ولایت هستند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اضافه کردند: با این حماسه نشان دهیم، همیشه با انقلاب هستیم و هیچ‌گاه از انقلاب فاصله نمی‌گیریم و هر رأی مردم، ضربه‌ای دشمن‌شکن به جهان استکبار و مایه سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com