News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آیت الله صفایی بوشهری جهت حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند 94

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش خدای را سزاست که انسان را به سوی فضائل و رستگاری هدایت نمود و سلام و درود بی پایان بر پیامبر رحمت و خاندان عصمت باد که افق معرفت و کمال در عالم وجود بر همگان برگشودند.CART2

انقلاب اسلامی ایران نور هدایت الهی و تجلی ایمان، تقوا، اخلاق و عدالت حکومتی اسلام است و رهبریت رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایتمداری مردم نقشی مهم در اقتدار این نظام اسلامی دارا می باشد.


حضور گسترده مردم در صحنه های سرنوشت ساز مانند، عصر شروع انقلاب، دفاع مقدس هشت ساله، دفع فتنه ها و آشوب ها، تحمل سختی های اقتصادی ملی و بین المللی، مجاهدت در پیشرفت های همه جانبه و حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت سیاسی؛ نشان از بصیرت، تعهد و ولایتمداری مردم عزیز ایران اسلامی دارد.

انتخابات هفت اسفند 94، صحنه دیگری برای حضور پرشور و سراسر بصیرت مردم عزیز استان ولایتمدار بوشهر می باشد که بار دیگر صفحه زرین دیگری بر کتاب تابناک تاریخ خویش بیافزایند.

اینجانب همگان را به حضور گسترده در این میدان سرافرازی ملی و فراملی دعوت می نمایم که قطعاً این حضور ولایی و حداکثری و انتخاب اصلح، موجب خشنودی حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و شادی روح شهدا و امام شهدا و مایه اقتدار نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان خواهد گشت.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر

6 / اسفند / 94

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com