News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر :باید نقشه جامع دفاع مقدس فرهنگی طراحی شود.

 

 به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، هیأت همراه ایشان، فرمودند: تبلیغات اسلامی به معنای خاص، دو بعد دارد، یکی حفظ و ارائه فرهنگ دینی و دیگری دفاع در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: دین اسلام، دین فرهنگی و هدف آن بالا بردن سطح جامعه است.
ایشان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تهاجم نرم و فرهنگی از جانب استکبار هیچگاه پایان نمی پذیرد، تصریح نمودند: دفاع از فرهنگ اسلامی در مقابل تهاجم دشمن باید دائمی باشد و شما عزیزان، فرماندهان دفاع مقدس فرهنگی در این عرصه هستید.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري فرمودند: باید در جهت طراحی نقشه جامع دفاع مقدس فرهنگی، طراحی نقشه آمایش آسیب ها و فرصت های سازمان، نوشتن سند چشم انداز فرهنگی نظام، تولید منابع انسانی کارآمد در عرصه دفاع فرهنگی و استفاده از اعتبارات لازم جهت پیشبرد اهداف این سازمان کوشش شود.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به موقعیت حساس استان ولایتمدار بوشهر در حوزه خلیج فارس و مرز آبی گسترده این استان با دیگر کشورها این حوزه، افزودند: با جهاد مقدس فرهنگی، دینی و دانش بنیان به همراه برنامه ریزی و مدیریت قوی در استان ولایتمدار بوشهر به دفاع از فرهنگ اسلامی پرداخته شود زیرا استان ولایتمدار بوشهر جبهه نیرومند و پیشانی دفاع مقدس فرهنگی ایران اسلامی می باشد.
ایشان با ضروری دانستن تشکیل نهضت احیای سازمان تبلیغات، ادامه دادند: لازم است اتاق فکری از کارشناسان فرهنگی و در نگاه کلان بین المللی تشکیل شود و در آن به رصد زیر ساخت های فرهنگی استان و حتی کشور توجه ویژه شود.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود با تأکید بر روابط هر چه بیشتر ائمه جمعه و سازمان تبلیغات، خاطر نشان نمودند: در استان ولایتمدار بوشهر با بررسی های لازم یک روز را به نام روز روحانیت نامگذاری کنید.
 

 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com