News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر:دولت بايد بر شعارهاي آغازین خود پايبند باشد.

 

 به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه اول آیین باشکوه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بوشهر، به بیان اخلاق خانوادگی در اسلام پرداختند و ضمن بیان اینکه یکی از مهمترین ابعاد اخلاق خانوادگی، اخلاق فرزند داری است، فرمودند: فرزندان یکی از امور تعیین کننده نوع حیات، روش و حرکت خانواده و تبار انسان هستند.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه خطبه اول با بیان نکاتی از قرآن کریم در رابطه با تربیت اسلامی فرزندان، توصیه نمودند: با تربیت معنوی، اخلاقی و شخصیتی فرزندان، خانواده را از آتش بی دینی و ابتذال نجات دهید.
ایشان در خطبه دوم نماز جمعه بوشهر، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار نمايندگان مجلس خبرگان رهبري و اعضاي هيئت دولت،تصریح نمودند: مردم نيازمند توجه كارشناسانه دولت در عرصه مديريت اقتصادي از سه منظرِ معیشت مردم و رونق اقتصادی، تحقق سند چشم انداز و دفاع اقتصادی در مقابل نظام سلطه هستند كه به موجب آن مردم عزیز ایران در زندگي داراي رفاه نسبي گردیده و مشكلاتشان برطرف شود.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري همچنين با اشاره به بیانات دیگر مقام معظم رهبری مبنی بر توجه دولت به سند چشم انداز 20 ساله با هدف برطرف شدن مسايل اقتصادي جامعه و اینکه دولت با شعارهاي جذاب برگرفته از انديشه اسلامي مانند عدالتخواهي، استكبارستيزي و خدمت رساني صادقانه وارد عرصه فعالیت برای مردم شده است، افزودند: : دولت بايد همچنان بر شعارهاي استوار خود پايبند باشد و با هيچ معادله سياسي شعارها را ناديده نگيرند و تمام تلاش خود را براي عملي شدن وعده هايي كه به مردم مي دهند به كار گيرند و در صورتي كه نتوانستند وعده هاي خود را عملياتي كنند و عوامل اجرا نشدن آن را صادقانه به مردم بگويند.   
خطیب نماز جمعه بوشهر خاطر نشان نمودند: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب همه قوا بايد با هم هماهنگي داشته و با همدلي و كارشناسي صحيح بدون انعكاس رسانه اي در كنارهم، قانونمدار، همدل و همراه باشند.  
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه، با تبريك اتصال برق نيروگاه اتمي به شبكه سراسري، اين فناوري را يك موفقيت بزرگ براي ايران اسلامي و استان ولایتمدار بوشهر در سطح بین المللی دانستند.
ایشان با یادآوری از سفر هفته اخير وزير راه و شهرسازي به استان ولایتمدار بوشهر تصریح نمودند: اميد است وعده هاي داده شده هر چه زودتر تحقق يابد تا استان ولایتمدار بوشهر با ظرفيت هاي بالايي كه دارد در جايگاه شایسته حقيقي خود قرار گيرد.
امام جمعه بوشهر با تبریک بمناسبت پيروزي مردم مسلمان ليبي، افزودند: اميدوارم مردم يمن و بحرين نيز با وحدت و همبستگي بتوانند به اين پيروزي دست يابند تا شاهد شكست مستكبران و دولت اشغالگر قدس باشيم.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان نماز جمعه این هفته بوشهر به همراه مسئولان، نمازگزاران و ساير قشرهاي مردم ولایتمدار بوشهر، در حمايت از قيام مردم مسلمان بحرين و ديگر كشورهاي اسلامي، مسیر مصلای جمعه بوشهر تا میدان قدس را راهپيمايي كردند.


 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد
 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com