News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بخش عظیمی از حوزه مدیریت یک جامعه منوط به مدیریت اقتصاد است

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مسئولین اداره کل امور مالیاتی بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.IMG 6699

آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار، اقتصاد را برنامه ریزی، مدیریت و نظارت جهت تولید محصول و ثروت و اقتدار در عرصه امور مادی یک کشور عنوان نموده و اظهار داشت: بخش عظیمی از حوزه مدیریت یک جامعه منوط به مدیریت اقتصاد است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئله اقتصاد در شرایط کنونی جهان چنان مهم است که نوعاً جنگ های سخت و نیمه سخت کنار رفته و جنگ نرم اقتصادی مطرح است.

وی افزود: ما در آستانه جنگ جهانی اقتصاد هستیم و این جنگ جهانی اقتصاد خیلی پیچیده تر، عمیق تر و فاجعه بارتر از جنگ جهانی سخت است به همین خاطر برنامه ریزی و مدیریت اقتصاد و نظارت و بازتولید پروژه های اقتصادی و ایجاد و تولید محصول و ثروت عمومی خیلی مسئله مهمی برای یک مملکت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حوزه اقتصاد یک حوزه کاملا دانش بنیان است، افزود: یکی از بزرگ ترین مشکلات و چالش های نظام ما نداشتن برنامه مدون و نقشه جامع اقتصاد کشور است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: آن فرد و نظامی می تواند در عرصه اقتصاد بدرخشد که برنامه بلند مدت، واقع گرا و آرمان طلب داشته باشد.



  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com