News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

برای مقابله با تهاجم استکبار در عرصه علوم و فنون، خط مقاومت علم و دانش و فناوری تشکیل شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌‌الله صفایی بوشهری در نشست با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه اسلام توجه وسفارش ویژه‌ای به فراگیری علم و فناوری کرده است اظهار داشت: علم  ضمن اینکه سبب اقتدار جامعه می‌شود انسان را به کمال و سعادت می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکیدبر توجه تبدیل علم به ثروت افزود: اکنون تحول مهمی در عرصه تبدیل  علم و دانش به محصولات تجاری علمی شده که نشان از پیشرفت ایران اسلامی در این عرصه است.

امام جمعه بوشهر  تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به جنبش نرم‌افزاری را تحول مهم در جامعه دانست و گفت: باید برای مقابله با  تهاجم استکبار در عرصه علوم و فنون، خط مقاومت علم و دانش و فناوری تشکیل شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری رشد علم و فناوری در جامعه را مایه اقتدار و توسعه کشور دانست و تاکید کرد: استان بوشهر از دیرباز در عرصه علم و فناوری نقش آفرینی داشته است که این مهم باید در اقتصاد کرانه‌ای بیشتر به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز با کشورهای مختلف در حوزه خلیج فارس و کشورهای آسیای شرق ارتباط داشته است خاطر نشان کرد: این مهم ظرفیت بزرگی در عرصه علم و دانش در استان ایجاد کرده به‌گونه‌ای که تاریخ استان در عرصه دانش درخشان است.

وی، با تاکید بر توجه به اقتصاد کرانه‌ای در استان بوشهر گفت: در مناطق ساحلی از جمله استان بوشهر باید به طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای توجه ویژه‌ای شود چراکه این مهم نقش ویژه‌ای در افزایش تولید ناخالص ملی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر نگاه آمایش سرزمینی به استان بوشهر تصریح کرد: آینده استان بوشهر صنعتی در عرصه انرژی هسته‌ای و فسیلی  است که باید دانش آموزان به این سمت گرایش داده شوند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قابلیت‌های فناورانه و دانش بنیان در استان بوشهر افزایش یافته است گفت: بر اساس این ظرفیت استان بوشهر به استان دانش بنیان و فناوری تبدیل می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به صنایع پایین دستی در عرصه صنعت نفت و پتروشیمی افزود: استان بوشهر قطب صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در کشور است ولی هنوز یک صنایع پایین دستی در عرصه پتروشیمی ایجاد نشده که باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی شود.

khabar0111977 1

khabar0111977 1

khabar0111977 1

khabar0111977 1

khabar0111977 1

khabar0111977 1

khabar0111977 1




  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com