News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

خوی اروپایی‌ها همانند آمریکا خودمحوری و کسب اقتدار در جهان است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،  آیت‌الله  صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با گرامیداشت هفته بزرگداشت امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف به معنی آراستگی به فضائل و هدایت به سمت کمال و نهی از منکر به معنی پیراستگی از رذایل و پیشگیری از سقوط به باتلاق ابتذال است.

وی با اعلام اینکه در شرایط امروزی مهم‌ترین نیاز جهان، اسلام است، تصریح کرد: با این وجود برخی از کشورها وابستگی آنها به غرب روزبه روز در حال افزایش است و وحدت جهان اسلام با این مسائل دچار خدشه می‌شود.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران با گذشت 40 سال از عمر انقلاب با عزمی راسخ هرگز نهراسیده و در برابر استکبار جهانی عقب ننشسته است، افزود: این در حالی است که در این چهار دهه جهان استکبار با بهره‌گیری از همه امکان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به جنگ با ملت ایران آمدند.


امام جمعه بوشهر با اعلام اینکه ملت ایران در چهل سال گذشته با وجود همه فشار و تحریم‌ها پیشرفت های بزرگی را رقم زدند که این موفقیت‌ها در سایه ولایت رهبری و ولایتمداری مردم وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده است، خاطر نشان کرد: بدعهدی اروپایی‌ها در قبال برجام نیز قابل انکار نیست و اروپایی‌ها نیز همانند آمریکا تعهدات خود را در قبال این تفاهم نامه بین‌المللی اجرا نکردند.


آیت الله صفایی‌بوشهری اضافه کرد: خوی اروپایی‌ها همانند آمریکا خود محوری، چپاول ثروت و کسب اقتدار در جهان است که چنین خویی خود از مفاد استکبار است.

وی با بیان اینکه آمریکا قدرتی نیست که نتوان آن را شکست داد، افزود: در جریان اتفاقات کشورهای سوریه، عراق و لبنان نیز به خوبی اثبات شد آمریکا شکست دادنی است.


آیت الله صفایی‌بوشهری با گرامیداشت چهلمین سال در گذشت شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری وی را یک روحانی مهذب، تحصیل‌کرده، وفادار به ارزش‌ها، شجاع و مبارز برشمرد و گفت:  این شهید بزرگوار در آن دوران خفقان به خوبی در بوشهر حماسه مبارزه با استکبار را آفرید.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com