News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

یادوار شهید محمد تاج‌الدین در روستای اسلام‌آباد شهرستان دشتی + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در آیین یادواره شهید آبروی محله شهید محمد تاج‌الدین در روستای اسلام‌آباد شهرستان دشتی در استان بوشهر، اظهار داشت: کسانی که راهشان خدایی است و با داشتن ایمان، تقوا و اخلاق الهی در راه خدا مجاهدت می‌کنند و در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی می‌کنند، فرشتگان در کنار آنها در این عالم و در برزخ حضور دارند که این وعده الهی است.

ایشان افزود: شهدا با شهادت خود با فرشتگان مقرب درگاه حق‌تعالی هم‌نشین می‌شوند و در این هم‌نشینی هیچ‌گونه حزن و اندوهی جای ندارد که این از عنایات خاصه خداوند متعال نسبت به مقام شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: خداوند می‌فرماید تمام امور سرنوشت‌ساز زندگی شهدا بر عهده خودم است، تمام امور زندگی آن‌ها را بر عهده می‌گیرم و متکفل می‌شوم و این مقام انسان‌هایی است که اهل ایمان‌ هستند و در راه خدا مجاهدت و استقامت می‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: شهدا زنده و مهمان ویژه خداوند هستند و در عرش از آن‌ها پذیرایی می‌شود و شهید با شهادتش هم‌نشین فرشتگان می‌شود و دارای مقامی است که فرشتگان به نزد او می‌آیند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: والاترین مقام انسان در دنیا بعد از نبوت، امامت و ولایت شهادت است که شهید با شهادت خود احیاء می‌شود و عمر جاودانه‌ای از عرش الهی دریافت می‌کند.

ایشان افزود: پیام بزرگ شهدا در این‌گونه یادواره‌ها علاوه بر تجلیل بعد تعلیم هم دارد که بعد تجلیل بزرگداشت و بعد تعلیم آموختن راه و رسم و سیره شهداست.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان این‌که راه شهدا، دین‌داری است گفت: دین‌داری، ولایت مداری، مطیع رهبربودن، تلاش و مجاهدت برای اسلام، مهم‌ترین پیام شهداست که برای انقلاب و نظامی اسلامی خود را هزینه کرده‌اند.

ایشان افزود: انقلاب اسلامی ایران شعاعی از نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ستاره روشنی است که در کربلا طلوع کرده و امروز ما در ایران مشاهده می‌کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به این‌که شهید تاج‌الدین جان خود را در راه انقلاب و نظام هدیه داد، تأکید کرد: پیام شهدا این است که تمام مسئولان در هر رده باشند خود را هزینه انقلاب کنند نه انقلاب را هزینه خود کنند و مردم و مسؤولین گوش‌ به‌ فرمان ولایت باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر شهرستان دشتی را دارالمؤمنین و مدینه‌الرسول استان بوشهر و اوج ایمان، استقامت و مجاهدت داشنت و گفت: شهرستان دشتی دارای علمای بزرگی چون سید علینقی دشتی، حاج میرزا احمد دشتی، مرحوم پور فاطمی‌ها و بحرانی‌هاست که در تمامی عرصه‌های مبارزات ضد استعماری و مبارزات برای پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس‌ از آن در خط مقدم مبارزه با استعمار قرار داشتند.

ایشان گفت: استان بوشهر به منطقه دشتی افتخار می‌کند مردم شهرستان دشتی و مخصوصاً مردم بخش زلزله‌زده‌ی شُنبه در جریان زلزله اخیر نشان دادند که هیچ موقع دین‌داری و حمایت از اسلام را فراموش نمی‌کنند. این منطقه در صف مقدم مبارزات حماسه آفریدند و شکیبایی آن‌ها در اوج بحران زلزله در سال 1392 مایه افتخار و مباهات این استان است.

khabar51196_10.JPG

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com