News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سخرانی آیت الله صفایی بوشهری در حسینیه شهدای کربلا (بوشهری های مقیم استان فارس) به مناسبت جشن میلاد حضرت زینب+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شامگاه یکشنبه 25 بهمن ماه، جشن بزرگ میلاد حضرت زینب (سلام ا... علیها) در حسینیه شهدای کربلا (بوشهری های مقیم استان فارس) با سخنرانی حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار گردید.

ایشان در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همدلی و وفاق مردم بوشهر و خوزستان در زنده نگه داشتن یاد و نام اهل بیت در این محفل  با تشکیل این چنین جلسات فرمودند:آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: حضرت زینب یک کلمه طیبه خداست. در قرآن به حضرت عیسی کلمه طیبه می گویند و حضرت زینب هم یک کلمه طیبه است .

ایشان فرمودند:آثار برکاتی حضرت زینب جهان را فرا گرفته است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر فرمودند: یکی  از این ثمرات و آثار برکات وجودی حضرت زینب همین دور هم جمع شدن ها و برگزاری این قبیل محافل است.

وی اظهار داشتند:حضرت زینب( سلام ا.. علیها) حماسه ساز تاریخ کربلا بودند که فریاد 72 تن از شهدای کربلا را به گوش جهانیان رساندند و فرمودند : ای یزید تو هیچ گاه نمی توانی نام ما (اهل بیت) را از ذهن ها پاک کرده و به نسیان و فراموشی بسپاری.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: در تاریخ هیچ زنی بعد از حضرت زهرا( سلام ا.. علیها)  مانند حضرت زینب ( سلام ا.. علیها) تاثیر گذار نبوده است.

IMG 8616

IMG 8616

IMG 8616

IMG 8683

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com