News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تاکنون در برخورد با قاچاق موفق نبوده‌ایم / برنامه جامع مبارزه با قاچاق کالا تدوین شود

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور فرمودند: قاچاق یک موضوعی است که دارای ابعاد ضد فرهنگی، ضد امنیتی، ضد اقتصادی و حتی ضد علم فنآوری و حوزه شرع است که قطعاً یک نظام را دچار چالش های جدی در این عرصه ها خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: تا کنون نظام در برخورد با قاچاق موفق نبوده است که لازم است در این زمینه یک آسیب شناسی صورت گیرد.

 

ایشان با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه اقتصاد و تجارت دارای جایگاه مهم و ویژه‌ای است، اظهار داشتند: استان بوشهر دارای بیشترین طول ساحلی در حوزه خلیج فارس است که جایگاه این استان در حوزه تجارت و فعالیت‌های مبادلات مرزی را نشان می‌هد.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مرزنشینان استان بوشهر رسالت خود را در این حوزه نشان داده‌اند، گفتند: مردم ولایت‌مدار و مرزدار استان بوشهر با اقتدار مرزداری خود را در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند که باید حل مشکلات این مردم در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر تدوین برنامه جامع اقتصادی مبتنی بر مبارزه با قاچاق کالا، افزودند: نبود نقشه جامع اقتصادی در کشور با محوریت مبارزه با قاچاق از جمله نواقص این حوزه است که باید در این بخش که مهم‌ترین زیر ساخت اقتصادی کشور است تلاش شود.

 

ایشان افزودند: باید نقشه جامع اقتصاد نوشته و سیاست مبارزه با قاچاق کالا با نگاه منطقه‌ای تدوین شود.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیان داشتند: باید طرحی با نگاه جامع حمایت از تولیدات داخلی، تأمین معیشت مرزنشینان و شکوفایی اقتصادی در قالب یک بسته جامع تهیه شود.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com