News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تخریب شورای نگهبان آغاز حرکت انحراف و خدشه‌دار کردن انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی دفترنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشتند: چهره‌های بزرگوار و محترمی در شورای نگهبان حضور دارند و هیچ‌کس حق تخریب شورای نگهبان را ندارد.

1000sh

 

ایشان با اشاره به اینکه تخریب چهره‌های شورای نگهبان آغاز حرکت انحراف و خدشه‌دار کردن انتخابات است، فرمودند: شورای نگهبان میزان، معیار و مرجع اساسی در انتخابات است.

 

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه حفظ حریم شورای نگهبان فصل‌الخطاب در عرصه انتخابات است، خاطرنشان کردند: شورای نگهبان در همه مراحل انتخابات نقش مهم و حساسی دارد و همه کاندیداها، حامیان آنها و مطبوعات و رسانه‌ها باید حریم شورای نگهبان را حفظ کنند.

 

جاهلیت مدرن در جهان نمودار است

ایشان به حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم بزرگداشت ۹ دی اشاره کردند و در ادامه  بیانات خود فرمودند: مردم ایران اسلامی بار دیگر ولایت‌مداری و عشق به نظام و انقلاب اسلامی را با حضور در این مراسم به جهانیان اثبات کردند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، یادآور شدند: مقام معظم رهبری اعلام کردند با ظهور اسلام و بعثت حضرت محمد(ص) روح زندگی و معنویت به جامعه مرده دمیده شد و جامعه جاهلیت را احیا کرد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان وامام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هم‌اکنون جاهلیت مدرن در جهان نمودار است، اظهار داشتند: در زمان جاهلیت فحشا، فساد و زنده‌به‌گورکردن دختران بود و هم اکنون نیز انحراف، انحطاط، ظلم در عصری که تکنولوژی مدرن حاکم است جهان را در برگرفته است.

 

تمدن نوین اسلامی نیاز کنونی جهان است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه هم‌اکنون فکرها و فرهنگ‌ها را با تهاجم فرهنگی به اسم آزادی، لیبرال، دمکراسی‌ مدرن از بین می‌برند، فرمودند: در جای جای دنیا زنده‌به‌گور کردن زنان و مردان، جنایات و نابودی انسان‌ها مشاهده می‌شود.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری اظهار داشتند: مقام معظم رهبری تأکید کردند وظیفه علما و روشنفکران واقعی اسلام این است که اسلام ناب محمدی و تمدن نوین اسلامی را احیا کنند و تمدن نوین اسلامی یعنی نشان دادن آموزه اسلامی در جهت کرامت انسان.

 

ایشان با اشاره به انتقاد رهبری از سکوت جهان اسلام در مقابله با حمله ارتش نیجریه به شیعیان این کشور فرمودند: این همه به عراق و سوریه حمله می‌شود، اما مشاهده می‌کنیم که بسیاری از کشورهای اسلامی در مقابل این حملات سکوت پیشه کرده‌اند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین اظهار داشتند: در روزهای گذشته شاهد پیروزی رزمندگان عراقی در مقابل داعش در آزادی مناطق این کشور بودیم که امیدواریم شاهد نابودی گروه تکفیری داعش و آزادی مناطق تحت سیطره آنها باشیم.

 

ایشان با اشاره به اینکه در حال حاضر ظلم و ابتذال در قالب جاهلیت مدرن در پهنه گیتی متجلی شده است، بیان کردند: تمدن نوین اسلامی نیاز کنونی جهان است و علما، روشن‌ضمیران و روشن‌فکران واقعی وظیفه مهمی در این زمینه دارند.

 

امام جمعه بوشهر تصریح کردند: یکی از برنامه‌های مهم سیاست‌مداران آمریکایی و اروپایی برای جلوگیری از تحقق تمدن نوین اسلامی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمان است.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com