News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

امنیت شاکله اصلی حیات درجامعه است

امنیت شاکله اصلی حیات درجامعه است

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در جمع فرماندهان پاسگاه‌ها و روسای کلانتری‌های استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های همه جانبه پلیس در ارتقا امنیت پایدار اظهار داشتند: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها بسیار متفاوت است بگونه‌ای که اخلاص، ایمان و توانمندی بالا از ویژگی‌های پلیس در ایران اسلامی است.

150994 2

 

ایشان با بیان اینکه کارآمدی و پایداری ویژگی‌های نیروی انتظامی است افزودند: ایمان، دانش ایجاد امنیت، توان در صف و ستاد و نظارت بر خود و جامعه از دیگر خصوصیات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ولایت‌مداری در استان بوشهر زمینه تعامل بیش از پیش مردم استان بوشهر با پلیس فراهم کرده است فرمودند: این مهم سبب شده پلیس همه جانبه در خدمت مردم باشد که مردم نیز در همسو بودن با پلیس مشارکت می‌کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری امنیت در استان بوشهر را مطلوب و پایدار دانستند و تصریح کردند: امنیت پایدار در استان بوشهر و افزایش احساس امنیت نتیجه تلاش شبانه‌روزی پلیس در این استان است که جای سپاس و قدردانی دارد.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایجاد امنیت در استان بوشهر زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش فراهم می‌کند بیان کردند: امنیت شاکله اصلی حیات درجامعه است و در این راستا زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه را فراهم می‌کند.

 

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: استان بوشهر که دارای منابع مهم اقتصادی است امنیت در آن بسیار مهم است که پایداری امنیت در این استان درکنار تلاش نیروی انتطامی محقق می‌شود.

 

150994 1

150994 2

150994 1

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com