News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آژانس مترسک خیمه شب‌‌بازی استکبار است

به گزارش روابط عمومی دفترنماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشتند: این روزها شاهد حرکت بزرگ اربعین بودیم که با جلوه و شکوه بزرگی برگزار شد و جا دارد که از دست اندرکاران برگزاری این مراسمات تقدیر کنیم.1000sh

 

ایشان با اشاره به اینکه زیارت امام حسین یکی از نشانه‌های شیعه است، اظهار داشتند: به فرموده مقام معظم رهبری، پیاده‌روی اربعین یک نهضت برخاسته از عشق و معرفت است و برای همه جهان یک نماد است.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آینده جهان متعلق به راه حسین (ع) است، فرمودند: راه سعادت دنیا راه امام حسین است و سرنوشت جهان آینده به نام حسین (ع)‌ رقم خواهد خورد.

 

برگزاری جشنواره علامه بلادی در بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به برگزاری جشنواره علمی ـ پژوهشی علامه بلادی در بوشهر اشاره کردند و افزودند: طلاب و علمای بوشهر تحقیقاتی را انجام داده‌اند که در قالب این جشنواره ارائه خواهد شد.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه علامه بلادی برای استان بوشهر و ایران و جهان اسلام شخصیتی ممتاز است، بیان کردند: جایگاه علامه بلادی به گونه‌ای است که رهبر معظم انقلاب نیز با تجلیل از ایشان نام می‌برد.

 

ایشان به توسعه برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی توسط علما و طلاب استان بوشهر خبر دادند و فرمودند: در آینده نزدیک استان بوشهر عالمان بزرگ و پژوهشگر را به خود خواهد دید تا بوشهر به‌عنوان قطب حوزه اسلامی و جهان تشیع در خلیج فارس بدرخشد.

 

آژانس مترسک خیمه شب‌‌بازی استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود فرمودند: گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد پرونده هسته‌ای ایران به خوبی نشان داد که این آژانس و جوامع حقوق بشری مترسک خیمه شب‌‌بازی جهان استکبار هستند.

 

ایشان با تاکید بر اینکه در گزارش آژانس محدودیت‌های ایران در فعالیت‌های هسته‌ای لغو و فضا برای رشد دانش هسته‌ای ایران ایجاد شود، افزودند: استکبار جهانی تلاش می‌کند که ایران را در عرصه‌های دانش علم و فناوری محدود کند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه ایران به خوبی راه مقاومت و ضداستکباری خود را ادامه می‌دهد، بیان کردند: با وجود رهبری اندیشمند ایران اسلامی، آمریکا با هر حیله‌ای بخواهد نفوذ کند با مقاومت و برخورد شدید مردم و مسئولان مواجه خواهد شد.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کشورهای استکباری تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند که ایران را متهم به ساخت بمب هسته‌ای کنند، اظهار کردند: از نظر فقه اسلامی نیز ساخت بمب هسته‌ای حرام است و ایران هیچ برنامه‌ای در این زمینه ندارد.

 

امام جمعه بوشهر با قدردانی از حمایتهای نیروی انتظامی در برخورد با مسائل ضدفرهنگی فرمودند: برنامه های خوب و قاطع نیروی انتظامی آرامش اجتماعی را به مردم بازگردانده است.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com