News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جشن‌های عید غدیر در استان بوشهر محتوایی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با اعضای بنیاد بین المللی غدیر عالیشهر با تسلیت جان باختن تعدادی از زائران خانه خدا، اظهار داشتند: این نوع حوادث ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی حاکم آل سعود است که امید می‌رود کشورهای اسلامی در زمینه مدیریت مناسک حج چاره اندیشی کنند.


ایشان با بیان اینکه برنامه‌های جشن غدیر دراستان بوشهر ارتقا یافته است، افزودند: استان بوشهر در برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت جز 5 استان برتر کشور معرفی شده که نتیجه تلاش بنیاد بین‌المللی غدیر است.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به حوزه معنویت و معرفتی دهه امامت و ولایت و غدیر بیان داشتند: عید غدیر خم از ایام‌الله است و به عنوان بزرگترین اعیاد اسلام و مسلمانان است.

 


حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاکید براین نکته که در عید غدیر توجه ویژه‌ای به نیازمندان و ایتام می‌شود، اظهار داشتند: دستگیری نیازمندان، اطعام دادن، رسیدگی به مستمندان و ایتام از ویژگی‌های عید غدیرخم است.


ایشان با بیان اینکه با ولایت مولای متقیان حضرت علی(ع) می‌توان خداشناسی کرد، بیان کردند: با ولایت علی(ع) می‌توان به خدا شناسی، امام شناسی و معاد شناسی حقیقی دست یافت.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر این نکته که باید در برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت توجه ویژه‌ای به برنامه‌های معرفت دینی کرد، فرمودند: روز غدیر روز رشد معرفت دینی و بصیرت افزایی است که باید در این راستا تلاش کرد.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به برگزاری جشن‌های محتوایی در دهه امامت و ولایت و روز غدیر بیان کردند: جشن‌های عید سعید غدیر خم دراستان بوشهر با برنامه‌ریزی  انجام شده بر اساس آموزه‌های مولای متقیان حضرت علی(ع) محتوایی برگزار می‌شود.

 

050794 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com