News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

اطلس اطلاع رسانی با تفکر بسیجی تدوین شود+تصاویر


به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر،
حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در آئین روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نقش مهم و تاثیرگذار خبرنگاران در عرصه‌های اطلاع رسانی برشمردند و اظهار داشتند: خبرنگاران مانند انبیاء الهی کار الهی انجام می‌دهند.

 

ایشان با بیان اینکه خبرنگاران بیداری جامعه و افزایش آگاهی جامعه را دنبال می‌کنند تصریح کردند: تبدیل جهل به بیداری، افزایش آگاهی و اطلاع رسانی از رسالت‌های مهم خبرنگاران است که در راستای کار الهی گام بر می‌دارند.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خبرنگار امانت‌دار و امین جامعه هستند افزودند: خبرنگاران به عنوان امین جامعه باید مورد اعتماد همگان باشند و همواره در صحنه به‌سرعت خبر را به جامعه هدف منتقل کنند.

 

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر با بیان اینکه عالم وجود در حوزه نظری مترتب بر خبر است  افزودند: حوزه خبر تنها یک حوزه اطلاع رسانی نیست بلکه حوزه خبر باید آگاهی جامعه در ابعاد گوناگون در پی داشته باشد.

 

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه کار خبرنگاری کاری دقیق و علمی در حوزه روانشناسی جغرافیایی مردمی است تاکید کردند: مدیریت خبر به‌عنوان یک حوزه مقدس مطرح است و خبرنگاران دراین عرصه باید برنامه‌ خود را تدوین کنند.

 

ایشان با بیان اینکه جهان سلطه به دنبال مدیریت اندیشه‌های جامعه بشری است فرمودند: در جنگ رسانه‌ای جهان سلطه، امپریالیسم و صهیونیسم دنبال مدیریت فضای در جهان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کردند: رژیم صهیونیستی ۵۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد ولی کسی از این کشور ایراد نمی‌گیرد و این کارها را با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود در جهان القا می‌کنند.

 

امام‌جمعه بوشهر با تاکید بر تشکیل بیداری رسانه‌ای اسلامی افزودند: بیداری رسانه‌ای اسلامی باید در مقابل امپریالیسم و صهیونیسم خبری ایجاد شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری با  تاکید بر تدوین اطلس اطلاع رسانی افزودند:رسانه‌ها باید با استفاده از تفکر بسیجی، اطلس اطلاع‌رسانی  تدوین کنند تا بتوانند وظیفه خود را در قبال مطالبات جامعه انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com