News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

زیر سوال بردن انتخابات گذشته توهین به نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهردر خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشتند: این مسائل مطرح شده در فضای سیاسی سخنان مناسبی نبوده و برگرفته از بصیرت، تقوا و اخلاق سیاسی نیست.namaze2225

 

ایشان افزودند: اینکه گفته شده در دوره قبل دولت، شورای نگهبان، نیروهای امنیتی می‌خواستند از انتخابات درست جلوگیری کنند و ناگهان مردم متحول شدند این سخنان توهین و تهمت به نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: دولت قبل مسئول برگزاری انتخابات بود که به بهترین شکل آن را برگزار کرد، شورای نگهبان بر انتخابات نظارت داشت و نیروهای امنیتی نیز شرایطی را فراهم کردند که انتخابات به خوبی برگزار شد.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری در ادامه بیانات خود فرمودند: چرا باید فضای جامعه را ملتهب کرد این سخنان مایه تفرقه، تهمت، تضعیف و تشویش سیاسی اذهان است. این صحبت‌ها منطبق بر اخلاق و تقوای سیاسی نیست مردم ولایتمدار ایران بصیرت دارند و نگاهشان نیز به رهبری است.

 

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای و برجام، فرمودند: در این جمع‌بندی نکات مثبت و منفی بسیاری در مورد حقوق مسلم هسته‌ای ایران بوده که جهان سلطه مانع پیشرفت و توسعه، دانش و محصولات صلح‌آمیز ایران است.

 

ایشان فرمودند: باید در فضای کارشناسی و نخبگانی همدلی و همزبانی شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی بر اساس حکمت، مصلحت و هدایت راهبردی مقام معظم رهبری حقوق ملت را حفظ کرده و بر اساس تعالیم اسلامی عزت ایران اسلامی را محقق کنند.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری فرمودند: در شرایطی که هنوز این توافق به امضا نرسیده شاهد حضور هیئت‌های سیاسی و اقتصادی به ایران هستیم و برخی از این هیئت‌ها در جنگ تحمیلی پشتیبان رژیم بعثی عراق بودند و حتی برخی از آنها بمب شیمیایی و کمک نظامی به عراق کردند و اکنون نیز در فضای منطقه جنگ‌افروزی می‌کنند و بعد از فشار شدید در عرصه مذاکرات هسته‌ای به دنبال سلطه اقتصادی بر ایران هستند.

 

امام جمعه بوشهر اظهار داشتند: یکی از این افراد فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه است که عنصری صهیونیست بوده و در مذاکرات هسته‌ای علیه ایران بود و موجب بروز بیماری خطرناک ایدز در ایران شد و اکنون هم به خاطر اهداف و سلطه اقتصادی به ایران می‌آیند.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری تأکید کردند: فضای ایجاد شده نباید اقتصاد مقاومتی را تحت تأثیر قرار دهد چرا که راه نجات اقتصاد ایران اقتصاد مقاومتی است اگر اقتصاد خود را به غرب گره بزنیم قطعاً آنان اقتصاد ما را مدیریت خواهند کرد.

 

ایشان بیان داشتند: باید صنایع داخلی با توسعه دانش‌بنیان در عرصه کشاورزی، صنایع و بنگاه‌های زودبازده اقتصاد داخلی را تقویت کنیم  و اجازه ندهیم ایران بازار کالاهای کشورهایی شود که با ما دشمنی کردند.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود فرمودند: اگر به اقتصاد وابسته برگردیم این امر خطر بزرگی است که ما را تهدید می‌کند اما نظام اسلامی شرایط استقلال اقتصادی و اقتدار اقتصادی را دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار این روز را به تمامی خبرنگاران تبریک گفتند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار فرمودند: خبرنگاری در شرایط کنونی جهان از راهبردی‌ترین فعالیت‌هاست چرا که تمام اندیشه‌ها و اعمال مترتب بر حوزه خبر است ضمن اینکه سلامت، امانت در خبررسانی و حضور در صحنه‌های سرنوشت‌ساز جهان در کنار جهاد رسانه‌ای در مقابله با سلطه رسانه‌ای استکبار سه عنصر راهبردی در رسانه‌های ایران است.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در تابستان با دو مشکل عمده قطعی آب و برق و گرانی محصولات دریایی مواجه است، فرمودند: قطعی آب و برق در برخی نقاط استان ایجاد نگرانی کرده است. بروز خشکسالی و کمی بارش مشکلاتی ایجاد کرده اما این امر باعث نمی‌شود مسئولان جهادی عمل نکنند.

 

امام جمعه بوشهر تصریح کردند: گرانی محصولات و آبزیان دریایی در بوشهر هم از دیگر مشکلاتی است که قشرهای مختلف مردم آن را مطرح می‌کنند لذا ضروری است مسئولان با همکاری مردم و فروش محصولات آبزی نظارت کرده تا همه مردم به صورت عادلانه بتوانند از این محصولات استفاده ببرند.

 

ایشان در پایان با اشاره به نزدیک شدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، فرمودند: مذهب شیعه به نام امام جعفر صادق (ع) مزین است و از تمام مراکز مذهبی در استان انتظار داریم نسبت به تبیین مواضع آن امام همام برنامه‌های خوبی را برگزار کنند.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com