News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

زیرساخت‌های عمرانی و رفاهی استان بوشهر ارتقاء یابد

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،آیت الله صفایی بوشهری در نشست با  استاندار،معاونان و مسئولان ستادهای اجرایی بوشهر با قدردانی از تلاش مسئولان دستگاههای اجرایی استان بوشهر اظهار داشتند: از تلاش استاندار بوشهر ومسئولان استان که در خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.95868552

 

 

ایشان با تبریک عید سعید فطر ویژگی‌های ماه مبارک رمضان را برشمردند و فرمودند: این ماه آنقدر عزیز و با ارزش است که بهار حیات انسان‌ها است چراکه در ماه مبارک ضمن نزول آیه‌های قرآن کریم، کتاب‌های آسمانی زبور و انجیل به پیامبران وحی شده است.

 

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر، با بیان اینکه انسان نیاز جدی و فوق‌العاده به ثواب برای توشه آخرت دارد فرمودند: بهترین ماه که انسان می‌تواند توشه آخرت را فراهم کند ماه مبارک رمضان است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ماه مبارک رمضان در تربیت انسان‌ها نقش پذیر است فرمودند: انسان در ماه مبارک رمضان با درک این ماه و توجه به اعمال آن می‌تواند مورد توجه معماری خداوند قرار گیرد و مقتدر شود.

 

استان بوشهر درتمام زوایا دارای ظرفیت است

ایشان، با بیان اینکه استان بوشهر یک استان فوق‌العاده با ظرفیت بالا است تصریح کردند: استان بوشهر درتمام زوایا دارای ظرفیت است و به عنوان گنجی با ارزش در ابعاد ملی و بین‌المللی تاثیر گذار است.

 

امام جمعه بوشهر، افزودند: استان بوشهر در حوزه هیدروکربنیک، تجارت دریایی، کشاورزی، شیلات، صنایع تولیدی و دیگر بخش‌ها دارای ظرفیت بالایی است که جایگاه این استان را افزایش داده است.

 

مردم استان بوشهر امتحان پس داده است

آیت الله صفایی بوشهری، با اشاره به جایگاه تاریخی و فرهنگی استان بوشهر فرمودند: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم استان بوشهر در تاریخ امتحان داده است.

 

ایشان با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های فرهنگی اقتصادی استان بوشهر بیان کردند: استان بوشهر در فضاهای زیرساختی عمرانی و رفاهی نیاز به تحول دارد و امیدوار هستیم مسئولان در این راستا نیز شاهد تحولات خوبی باشیم.

 

150 میلیارد تومان اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تخصیص یافت

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر، با قدردانی از توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به استان بوشهر بیان کردند: دربعد اعتباری در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عسلویه و کنگان عنایت ویژه‌ای به این مناطق و رفع محرومیت از این شهرستان‌ها شد بگونه‌ای که تنها در سال گذشته 150 میلیارد تومان برای رفع مشکلات عمرانی این نقاط تخصیص یافت.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به فرهنگ بومی استان بوشهر فرمودند: استان بوشهر درحوزه قرآن جایگاه مهمی در کشور دارد بگونه‌ای که استان‌های دیگر و به نام دراین حوزه مانند قم، اصفهان و مشهد را پشت سر گذاشته است.

 

ایشان، با اشاره به اینکه استان بوشهردر حوزه علمیه پیشگام است فرمودند: ساخت و سازهای حوزه‌های علمیه، دراستان بوشهر افزایش یافته است بگونه‌ای که در کشور دراین حوزه پیشتاز است.

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com