News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

معادلات سیاسی و اقتصادی بدون توجه به خدا شکست می‌خورد

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشتند:عملکرد روحانیون در طرح صالحین استان بوشهر جوشش، حرکت و بالندگی خوبی داشته است

 

ایشان با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه تغییر شگرف در ماست، افزودند: در ماه مبارک رمضان باید سعی کنیم نگاهمان را با نگاه جدید و تحول‌آفرین تغییر دهیم.

 

امام‌جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه ماه رمضان مدرسه انسان‌سازی است در انتخاب عمل و بصیرت، فرمودند: طرح صالحین در راستای دین در حال رمضانی کردن مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهربا بیان اینکه ماه مبارک رمضان دنبال تربیت عام در کل سال است، بیان داشتند: این موضوع همانی است که خداوند در ماه رمضان می‌خواهد.

 

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در طول تاریخ انبیاء اگر مردم مورد تربیت انبیاء بودند ماندگار شدند و هرگاه فاصله گرفتند مضمحل شدند، تصریح کردند: قاعده کلان علائم وجود است که هر جامعه‌ای باخدا باشد ماندگار خواهد بود و هر جامعه‌ای باخدا نباشد ماندگار نیست.

 

ایشان با اشاره به اینکه مرگ و بقای تمدن‌ها باید به منبع قدرتی وصل باشد و آن خداست، بیان داشتند: فرعون همه‌چیز داشت اما خدا را نداشت نابود شد پس اگر خدا را داشته باشید اما هیچ نداشته باشید پیروز هستید، همانند حضرت موسی(ع) که هیچ نداشت اما خدا را داشت و پیروز شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه هرکسی می‌خواهد موفق باشد باید در کنار رهبریت باشد فرمودند: اگر با موسی باشی و هیچ نداشته باشی از آب سهمگین هم عبور خواهی کرد.

 

ایشان بابیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه تأکید دارند که ایمان و اعتقاد به خدا را فراموش نکنید که اساس کار است،فرمودند: هرچه معادلات سیاسی و اقتصادی بدون خدا داشته باشیم با شکست مواجه‌ایم.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه هرکس با رهبری و ولایت بود پیروز است و هرکس با ایشان نباشد در همه مراحل و عرصه‌های زندگی باخت می‌خورد و شکست‌های او سهمگین خواهد بود، اظهار داشتند: در حال حاضر نیاز به کار جهادی در همه عرصه‌هاست و در این صورت ما پیشرفت خواهیم کرد.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com