News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تشکر از نمایندگان مجلس و شورای نگهبان برای تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه  پنجم تیر ماه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشتند: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران ایران اسلامی مطالب بسیار مهمی ایراد کردند که باید مورد توجه آن مسئولان قرار گیرد و همچنین در سیاست راهبردی ما مورد توجه شود.

 

ایشان به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی پرداختند و افزودند: جامعه، مردم و مسئولان باید در اجرای آن کمک کرده و همه لایحه‌های استفاده از ظرفیت‌ها و منابع انسانی برای توانمندسازی در عرصه اقتصادی بدون اتکای به خارج به‌کارگیرند.namaze2225

 

امام‌ جمعه بوشهر به شاخصه‌ها و شرایط توانمندسازی در این عرصه اشاره کردند و در ادامه فرمودند: استفاده از کالای داخلی هرچند کیفیت کالای داخلی اندکی از کالای خارجی پایین‌تر باشد به‌ ویژه مسئولان و حوزه تشکیلات نظام باید این کار را به‌خوبی انجام دهند تا بعد برای مردم فرهنگ شود.

 

ایشان با تأکید بر کیفی‌سازی کالا در بخش تولید و توجه هر چه بیشتر به آن، بیان داشتند: مصرف بهینه به ‌ویژه در عرصه‌های انرژی باید سرلوحه زندگی همه ما قرار گیرد.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری با تأکید بر اینکه باید در عرصه بی‌آبی مواظبت کنیم، تصریح کردند: مسئولان درزمینهٔ بی‌آبی و خشکسالی هشدار دادند و باید در مصرف آب مواظبت کنیم زیرا مصرف بی‌رویه آب موجب اضمحلال اقتصاد کشور است.

 

ایشان  با اشاره به اینکه در عرصه مذاکرات رهبری، مسئولان ارشد و همه خواهان توافق هستند اما توافقی خوب و عزتمند، بیان داشتند: خطوط قرمز مذاکرات به‌خوبی بیان‌شده و این خطوط برای ما در نهان و آشکار مشخص‌شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه مراکز نظامی و شخصیت‌های هسته‌ای ما نباید مورد بازرسی و بازجویی قرار گیرد، فرمودند: بازرسی‌ها ضابطه بین‌المللی دارد که ما در قالب آن قبول داریم بازرسی صورت گیرد.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا اهل مذاکره نیست بلکه اهل زیاده‌خواهی است، فرمودند: آن‌ها به دنبال نابودی علم هسته‌ای و دستاوردهای علمی ما هستند و نمی‌خواهند ما در این عرصه‌ها پیشرفتی داشته باشیم.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری با تأکید بر اینکه آن‌ها نمی‌خواهند ایران انقلابی، مسلمان و قدرتمند باشد، اظهار داشتند: آن‌ها می‌خواهند ایران اسلامی کشوری ضعیف باشد تا با اندک فشاری تسلیم خواسته‌های آن‌ها شود.

 

 ایشان با تقدیر از نمایندگان مجلس و شورای نگهبان برای تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای، افزودند: همه باید حامی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باشیم و البته انتقادات سازنده نیز مورد توجه قرار بگیرد.

 

امام‌ جمعه بوشهر بابیان اینکه تیم مذاکره‌کننده باید این انتقادات را از سوی دانشمندان هسته‌ای و اهل این فن ببیند، فرمودند: راهبرد مذاکرات باید بر مبنای هدایت‌های مقام معظم رهبری باشد.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری بابیان اینکه مواد مخدر به‌عنوان آسیب جدی در زندگی بشر بوده اما حالا به‌عنوان اهرم فشار از طرف سوداگران مرگ و برخی از سیاستمداران است، افزودند: برای از بین بردن مواد مخدر باید برای جوانان، خانواده‌ها و جامعه فرهنگ‌سازی شود.

 

ایشان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال، ازدواج آسان و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی می‌تواند جلوی این افیون بگیرد،تصریح کردند: قوه قضاییه و نیروهای مرتبط با کنترل سوداگران مرگ شدیداً با آن‌ها برخورد کنند زیرا مردم همیشه درخواست کرده‌اند که با شدت با آن‌ها برخورد شود.

 

امام‌ جمعه بوشهر با اشاره به هفته قوه قضاییه و شهادت 72 از بزرگ‌مردان و انقلابی و شهید بهشتی در هفتم تیر، تأکید کردند: باید سپاسگذار زحمات و تلاش‌های تلاشگران این عرصه بود که توانستند عدالت را در جامعه گسترش دهند و امید است که بتوانند برخورد قاطع با اخلالگران امنیت و فسادگران عرصه اقتصادی داشته باشند.

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com