News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ما اهل جنگ نیستیم اما مرد جنگیم

ما اهل جنگ نیستیم اما مرد جنگیم

:

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه یکم خرداد ماه بوشهر با تبریک به مناسبت میلاد امام حسین ،حضرت اباالفضل العباس و امام سجاد علیهم السلام به بیان احادیثی در مقام آن بزرگواران پرداختندnmaz93333.

 

ایشان همچنین افزودند: حضرت ابالفضل العباس نماد ولایتمداری است و این درس امام حسین علیه السلام است که ای انسان اگر می خواهید در اوج بصیرت و ایمان و مجاهدت باشید باید درکنار ولایت و ولایتمدار باشید و در این مسیر انسان باید رنج ها و سختی ها را تحمل کند.

 

امام جمعه بوشهر افزودند: انسانی که در کنار ولایت است از انحراف ها و انحطاطها  و ابتذال مصون می ماند راه ابالفضل العباس ولایتمداری است و اگر کسی می خواهد الآن مصون از فتنه بماند و در مسیر کمال باشد باید برمدار حرکت کند و در کنار مقام معظم رهبری با تمام وجود از حریم ولایت دفاع کند . یه ذره انحراف از خط ولایت به دام فتنه رفتن است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با تجلیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند: سپاه مایه افتخار ایران، اسلام و مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است . تضعیف سپاه حرام و حمایت از سپاه بر همگان واجب است .سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی امتحان داده است .

 

ایشان افزودند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، این انقلاب را بیمه کرده و الگویی شده برای تمامی کشورهای انقلابی و در استان ما با تمام قدرت از حریم اسلام و ایران و ولایت دفاع می کنند و اجازه نمی دهند که بیگانه ای به استان تعرض کند و اگر اینچنین کرد خلیج فارس را گورستان مرگ آنها خواهد کرد.

 

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین علیه السلام اظهار داشتند: گفتمان جاهلیت از جانب سلطه گران با گفتمان نوین اسلامی هیچگاه با هم جمع نمی شوند یعنی آمریکا ومتحدانش هیچگاه با جمهوری اسلامی ایران جمع نمی شوند چون آنها بر اساس کفر و نفاق عمل می کنند و انقلاب اسلامی ایران بر اساس ایمان، اخلاق ، صلح و عدالت عمل می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ نیابتی در منطقه است فرمودند: جنگ نیابتی یعنی آمریکا خود وارد نمی شود  و دیگران را استخدام می کند تا به نیابت از آنها با ایران بجنگند .

 

ایشان تاکید کردند: اگر بخواهند به مرزهای ایران تجاوز کنند و ایجاد ناامنی کنند نه تنها نیروی مسلح ما ، تمام مردم ایران یکپارچه تحت رهبری فرماندهی کل قوا چنان ضربه ای به دشمن خواهند زد که تا ابد سر بلند نکند.

 

امام جمعه بوشهر همچنین با بیان اینکه ما اهل جنگ نیستم اما مرد جنگ هستیم فرمودند: تاریخ این موضع را اثبات کرده است دفاع مقدس 8ساله اثبات کرده و سالهاست که انتظار آمریکا در منطقه می کشیم که کوچکترین تعرض به نظام اسلامی ما کند تا ببیند قدرت و عظمت ایران را درس عبرتی برای تمامی جغرافیای سیاسی ، نظامی جهان شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با اشاره به زیاده خواهی های آمریکا در مذاکرات فرمودند: آمریکا به هیچ صورت امتیازی به طرف مقابل نخواهد داد و تمام امتیاز هایی که می خواهد با فشار تامین خواهد کرد اما بدانند که میز مذاکره ایران تمام مردم ایران هستند مردم ایران از حقوق مسلم خود یک ذره عقب نشینی نمی کنند و به شدت مقابل آمریکا می ایستند .

 

ایشان افزودند: باید در مذاکره با اقتدار و عظمت و عزت وارد شد و به حسب مصلحت و حکمت پیش رفت و بدانیم تحریم های هسته ای اگر اندکی برداشتند مطمئنا تحریم های دیگر انجام خواهند لذا باید مسئولین نظام بر روی اقتصاد داخلی تکیه کنند.

 

خطیب نظام جمعه بوشهر افزودند: ما اهل مذاکره هستیم اما مذاکره عظتمند ، مذاکره ای که ما آنرا پیش می بریم نه آمریکا! مذاکره ای که در آن عزت ایران باید باشد نه تخفیف و تحریم .

 

ایشان تاکید کردند: اگر اتحادیه اروپا و آمریکا بخواهند اندیشه های استکباری خودشان را در مذاکره به ایران تحمیل کنند ، هیچکدام از مردم ایران زیر بار مذاکره نخواهند رفت و به شدت مقابله خواهند کرد و این اساس اندیشه اسلامی است.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به روز بهره وری و بهینه سازی مصرف، نسیم مهر و حمایت خانواده زندانیان افزودند: مصرف بهینه در اقتصاد مقاومتی بویژه الان که با کمبود انرژی مواجه هستیم باید مورد توجه باشد و صرفه جویی های لازم صورت بگیرد.

 

ایشان با تاکید بر کمک رسانی به خانواده های زندانیان و همچنین مردم مظلوم یمن فرمودند: استان ما، خط مقدم دفاع مقدس جنوب ایران است و مردم کمک کنند که نشان دهیم اگر مسلمانی فریاد زد یا للمسلمین مردم استان بوشهر اولین گروهی هستند که جواب  می دهند.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com