News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نقشه جامع فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان بوشهر تدوین شود+تصاویر

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در گردهمایی مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان بوشهر که حجت الاسلام نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و استاندار بوشهر نیز حضور داشتند، فرمودند: استان بوشهر در ابعاد گوناگون اقتصادی و فرهنگ دارای جایگاه ویژه‌ای است که باید بر اساس آن نقشه جامع فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان بوشهر تدوین شود.

 

ایشان با اشاره به اینکه امسال به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نام‌گذاری شده اظهار داشتند: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از بررسی‌های گوناگون بر اساس شرایط و موقعیت جامعه ملی و فراملی شعار سال را انتخاب می‌کنند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه امسال به سبب شرایط حساس و ویژه در فضای ملی و بین‌المللی شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را انتخاب کردند تصریح نمودند: در فضای بین‌المللی مذاکرات هسته‌ای و در حوزه ملی شرایط خاصی در بخش‌های گوناگون قرار دارد که باید بر اساس شعار اعلام شده طرح‌ها با دقت و ظرافت برنامه‌ریزی و مدیریت شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، وحدت و همدلی را حلال تمامی مشکلات در جامعه اسلامی دانسته و بیان داشتند: دشمنان اسلامی با تشنج آفرینی، ایجاد اختلافات قومی، طرح‌های فرهنگی و سیاسی قصد دارد فضای کشور را ملتهب کنند که اگر فضای درونی دارای اتحاد و وحدت نباشد جامعه دچار چالش می‌شود.

 

ایشان با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: باید بر اساس منویات معظم‌له در هم‌گرایی، همدلی و هم‌افزایی در جامعه تلاش شود تا حرکت پیشرفت و توسعه بر اساس الگوی اسلامی ایرانی میسر شود.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری، با تاکید بر توجه به پیوست فرهنگی در طرح‌ها  و برنامه‌ها افزودند: اجرای طرح‌ها در حوزه‌‌های گوناگون باید توام با پیوست فرهنگی باشد تا بالانس پیشرفت به‌هم نخورد.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری، تاکید کردند: امید است در یک فضای پر از همدلی، محبت، اخلاق، معنویت و فرهنگ به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا زمینه پیشرفت و توسعه توام با برنامه‌های فرهنگی فراهم شود.

 

ایشان، با تاکید بر تدوین نقشه جامع فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان بوشهر تصریح کردند: باید بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر نقشه جامع فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان بوشهر تدوین شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به اینکه ائمه جمعه استان بوشهر در کشور در جایگاه ویژه همدلی و همزبانی با مسئولان و مردم قرار دارند اظهار داشتند: فرمانداران و سایر مسئولان استان بوشهر نیز با همدلی که در جامعه وجود دارد زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

 

 

   

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com