News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تحریم ها به هیچ صورت برداشته نخواهد شد/ هدف اصلی جهان سلطه، نفی اسلام و استقلال ایران است.

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز مدیران نیروگاه اتمی بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست ضمن تشکر صمیمانه از تلاش ها و کوشش های کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر و تمامی دانشوران، دانشمندان و تلاشگران عرصه دانش هسته ای کشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، با بیان اینکه نیروگاه هسته ای، نماد توسعه و پیشرفت یک کشور است، فرمودند: دانش هسته ای و نیروگاه هسته ای، یک برند برای یک کشور و یک نشان برای توسعه یافتگی و دانشوری و رشد در عرصه علم و فنآوری است.

 

بومی سازی دانش هسته ای، نشان از قدرت و پیشرفت یک جغرافیا دارد.

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: اگر دانش هسته ای در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری بومی شود، این یک بومی سازی تکنولوژی بسیار بالایی است که نشان از قدرت، استعداد و پیشرفت یک جغرافیا و سرزمین دارد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري عنوان نمودند: الحمدلله در ایران بعد از انقلاب با هدایت های مقام معظم رهبری در این عرصه و عرصه های علمی دیگر به ویژه در علوم تجربی و تبدیل علم به محصول، پیشرفت های قابل توجه‌ای داشته ایم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان داشتند: سابق در ایران بومی سازی دانش هسته ای یک کار محال بود اما هم اینک نسل جدی سانتریفیوژها در کشور تولید می شود و در این زمینه اندیشه های نوین دیگری وجود دارد که می تواند نسل های بالاتری از سانتریفیوژها را تولید کند.

 

ایشان در ادامه اذعان داشتند: هم اکنون ایران به درجه ای از دانش رسیده که می توانیم بگوییم جزء معدود کشورهایی هستیم که در عرصه دانش هسته ای دارای خودکفایی در بخش های وسیعی از این دانش و فنآوری هستیم.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري ادامه دادند: به همین خاطر است که کشورهای جهان سلطه بر ایران فشار مضاعفی ایجاد می کنند که ما نتوانیم سطح این دانش را ارتقاء دهیم و آن را تبدیل به محصول کنیم.

 

نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اینکه جهان استکبار می داند که ذاتاً نظام فقهی و حقوقی ما استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است و به هیچ صورت به دنبال شیوه های خطر آفرینی که خود آنها دارند و استفاده کرده اند، نمی رود اما بخاطر محدود کردن این دانش استراتژیک، به شدت ایران را تحت فشار می گذارند.

 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون متأسفانه علم و دانش تحت فشار سیاست های جهان سلطه است، بیان داشتند: وقتی مدیریت علم در جهان تابع سیاست های جهان سلطه شود، یکی از آثار آن انحصار و آپارتاید علم است.

 

تحریم ها به هیچ صورت برداشته نخواهد شد.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري ادامه دادند: چون دانش هسته ای یک دانش بسیار مهم و استراتژیک است روی این دانش فشار بیشتری می آورند و در آینده نیز بر روی صنایع فضایی و ماهواره ها و صنایع نظامی و موشک های بالستیک این فشار را خواهند آورد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان داشتند: اگر توافقنامه هسته ای اخیر به هر شکل به یک سرانجامی برسد شما فکر نکنید که تحریم ها برداشته می شود بلکه به هیچ صورت تحریم ها برداشته نمی شود.

 

ایشان اذعان داشتند: جهان سلطه خود بیان کرده اند که تحریم هایی برداشته می شود که در حوزه هسته ای باشد و این برداشتن تحریم ها در حوزه هسته ای، مرحله به مرحله است و این وقتی است که نگرانی های آنها برطرف شود و شما خود ملاحظه کرده اید که این نگرانی ها همیشه از سوی جهان سلطه وجود دارد و اگر هم تحریم ها را تقلیل دهند موارد دیگری را در موضوع دیگر طرح می کنند.

 

هدف اصلی جهان سلطه، نفی اسلام و استقلال ایران است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان تأکید نمودند: کشورهای 1+5 قابل اعتماد نیستند و در حقیقت آنها کاری به دانش هسته ای ما ندارند بلکه هدف اصلی آنها، نفی اسلام و استقلال ایران است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: ما باید این معنا را در ذهن داشته باشیم که جهان سلطه به سردمداری آمریکا و در خاورمیانه فشارهای رژیم اشغالگر قدس، به دنبال این نیستند که ما از دانش هسته ای استفاده صلح آمیز کنیم بلکه هدف آنها، استقلال و انقلاب ایران، اسلام و رشد در عرصه های مختلف در حوزه های علم و فنآوری و سیاست و مدیریت تمدن ایران است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com