News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

با گذشت36 سال از انقلاب هنوز کتاب جامع شهدای روحانی استان نداریم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی استان بوشهر، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، فرمودند: گاهی انسان به خاطر اخلاص، نجابت، مناعت طبع و ویژگی‌هایی که دارد، مغفول مانده و فراموش می‌شود و شهدای روحانیت و خانواده‌های ایشان واقعاً این‌چنین هستند و به خاطر اخلاص و نجابتی که دارند، در کل کشور و به‌ویژه در استان ما، از دید بسیاری پنهان مانده‌اند و به همین خاطر بر آن شدیم تا عظمت خانواده شهدای روحانیت را پاس بداریم و از آنان تجلیل کنیم.

 

 d-k-shohada

 

 

ایشان افزودند: هر آنچه ما داریم، از شهدا، به‌ویژه شهدای روحانیت داریم و خانواده‌های آن‌ها چشم‌ و چراغ هر شهر و روستا هستند.

 

امام‌جمعه بوشهر اظهار داشتند: این شهیدان که شیران روز و زهدان شب و اهل درس و اخلاق بودند، واقعاً مایه عزت و سرافرازی این استان بودند و هستند و خانواده‌های آنان هم مایه عزت و سربلندی هستند.

 

مسئولان زمانی خاص را برای بازدید از خانواده شهدا داشته باشند

آیت‌الله صفایی بوشهری با ابراز رضایت از برگزاری یادواره شهدای روحانی در بوشهر، فرمودند: این نشست صمیمی، برای نخستین بار در استان شکل‌گرفته است و خدا را شاهد می‌گیرم اگر امام زمان(عج) بخواهند به‌جایی نظر لطف کنند، به این جلسه نظر می‌اندازند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان کردند: بنیاد شهید استان بوشهر و ادارات زمانی را به‌طور خاص برای رسیدگی به مشکلات و ارتباط با خانواده‌های شهدای روحانی اختصاص دهد.

 

ایشان در ادامه بیانات خود فرمودند: این خانواده‌ها هیچ انتظاری به‌جز تکریم و احترام عزیزانشان ندارند، ولی ما توقع داریم که مسؤولان در کنار خانواده‌های شهدای روحانی باشند و به امورات آنان رسیدگی کنند.

 

 با گذشت36 سال از انقلاب هنوز کتاب جامع شهدای روحانی استان نداریم

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه پس از گذشت 36 سال از دوران دفاع مقدس، هنوز کتاب جامع شهدا تهیه نشده است، فرمودند: تقاضا داریم که هرچه سریع‌تر این کتاب جامع شهدای روحانی استان بوشهر و پارک موزه آثار شهدا تهیه شود و دبیرخانه این همایش نیز به‌صورت دائمی به بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدای روحانی بپردازد.

 

امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کردند: مدرسه علمیه امام خمینی، متعلق به فرزندان این خانواده‌ها است و عطر آن شهیدان هنوز در اینجا احساس می‌شود.

   

 

 

d-k-shohada 3

 d-k-shohada 1

  d-k-shohada 4

 

d-k-shohada

 d-k-shohada 5

 d-k-shohada 10

 d-k-shohada 7

 d-k-shohada 8

 d-k-shohada 6

  d-k-shohada 9

 d-k-shohada 2

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com