News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

استان بوشهر نیازمند نهضت احیاء علم و فنآوری در حوزه های بنیادین است.

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز، رئیس و شورای علمی بنیاد نخبگان استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست فرمودند: استان بوشهر نیازمند نهضت احیاء علم و فنآوری در حوزه های بنیادین براساس طرح های نوین و کارا است.

 

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: استان بوشهر در چند سال اخیر در تمامی عرصه ها پیشرفت های خوبی داشته اما بخاطر نداشتن یک سند چشم انداز کارشناسی شده و دانش بنیان و یک مدیریت واحد در تمامی حوزه های نخبه پروری و عدم امنیت شغلی مسئولین و نبود زیرساخت ها و عدم توجه جدی به نخبگان ، این روند یک روند پرشتاب نبوده است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه جغرافیای استان بوشهر یک جغرافیای علمی است، افزودند: ساده اندیشی است که گفته شود استان بوشهر بدون پیشرفت علم و فناوری می‌تواند به پیشرفت های لازم در تمامی عرصه ها برسد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه همه چیز استان بوشهر، علم، دانش و فنآوری است، بیان داشتند: اگر در استان بوشهر مدیریت علم و فنآوری نداشته باشیم قطعاً این استان هم از جهت پیشرفت نظری و هم پیشرفت مدیریتی دچار بحران های جدی خواهد شد که هم اینک نیز دچار آن هستیم.

 

ایشان با بیان اینکه مدیریت استان بوشهر، مدیریت علمی نیست، تأکید نمودند: اگر نخبگان استان بوشهر می‌خواهند استان را متحول کنند و از آن طرف، آلبوم توسعه و پیشرفت ایران شود باید منظومه‌ی مدیریت علم و فنآوری را در استان طراحی کنند.

 

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست چند تن از نخبگان استان به بیان نکته نظرات خود در زمینه های مختلف پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com