News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

طرح دفاع مقدس فرهنگی سامان دهی شود.

طرح دفاع مقدس فرهنگی سامان دهی شود.

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز، حجت ‌الاسلام سیدحسین شاه‌ مرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در بدو ورود به بوشهر با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار نمودند.

 

0191193 1

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این نشست، فرمودند: فرهنگ، اساس و زیربنای حیات انسان و معمار شخصیت انسان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب فرهنگی و ایدئولوژیک است و حرکات آن بر اساس فرهنگ طراحی می شود به همین خاطر دشمن به ریشه که همان فرهنگ است حمله می‌کند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري ادامه دادند: به همین خاطر دشمن به این عرصه هم تهاجم نرم و هم تهاجم نیمه سخت که ترور شخصیت‌های فرهنگی است، می‌کند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان داشتند: اینجاست که باید طرح دفاع مقدس فرهنگی سامان دهی شود، تولید منابع انسانی شود، سطح فرهنگ در حوزه نرم افزاری ارتقاء پیدا کند و سپس در زمینه مدیریت و نهادینه کردن، جهادی عمل شود.

 

ایشان با بیان اینکه آثار مخرب فرهنگی در کشور کاملاً مشهود است، بیان داشتند: متأسفانه با تأکیداتی که مقام معظم رهبری و امام راحل داشتند، دستگاه های فرهنگی به معنای عام نتوانستند هماهنگ با انقلاب کار فرهنگی کنند و با توجه به تهاجم گسترده‌ای که وجود دارد طرح دفاع مقدس فرهنگی را اجرایی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com