News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تشکر و قدردانی آیت الله صفایی بوشهری از حضور حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس 1403

 «بسم الله الرحمن الرحیم»

«إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ
آنان که گفتند: آفریننده ما خداست و بر این سخن پایدار و ثابت ماندند بر آنها هیچ ترس و بیمی و حزن و اندوهی (در دنیا و عقبی) نخواهد بود»

 حمد و سپاس خداوند را سزاست که جهانیان را آفرید و هدایت نمود. درود بی کران بر پیامبر آگاهی و رحمت «صلی الله علیه و آله و سلم» و اهلِ بیتِ عصمت و طهارت «علیهم‌السلام» که ما را شریعت آموخت و خاندان پاکش که ایزد متعال بر ما رهروی راهشان را واجب نمود.

 مقاومت و ایثار غیور مردان و زنان غزه در عملیات غرورانگیز و افتخارآمیز طوفان‌الاقصی در سرزمین‌های اشغالی، سیلی سخت و کوبنده‌ای بود که با توکل بر خداوند متعال، گردباد آن پایه‌های متزلزل رژیم سفاک صهیونیستی را نابود و آنان را از کاخ ظلم و طاغوت و ترور به کوخ مذلت می‌کشاند.

 حضوری چشمگیر مردم در بلاد اسلامی و بلکه امسال در سراسر جهان، ایران عزیز و استان دارالحماسه بوشهر، پاسخی محکم و قاطع به یاوه گویی‌های دشمنان و نشان از وفاداری مردم عزیز بوشهر به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی دارد.

 اینجانب از سویی عملیات کوردلانه حمله به کنسولگری ایران در سوریه را شدیدا محکوم کرده و از سویی دیگر صمیمانه از حضور مردم انقلابی و ولایتمدار استان بوشهر در این راهپیمایی باشکوه و گسترده و از همه نهادها و سازمان ها به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای بوشهر تشکر و قدردانی نموده، طول عمر با عزت مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» و موفقیت و بهروزی آحاد ملت و مردم گرانقدر استان بوشهر را از خداوند منان خواستارم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com