News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نظام مسائل فرهنگ عمومی استان به شکل عام و به نحو آمایشی تدوین شده است

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نشست وبیناری هیات رئیسه شورای فرهنگ عمومی استان با اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور امروز در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ما بر دو پایه اساسی دیانت که حامل تاریخی کهن است و مقاومت برنامه ریزی کرده ایم و به صورت مستمر مجری آن هستیم که دستاورد آن، احیا و جان بخشیدن به تاریخ مقاومت و دیانت و انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآن و مقاومت در ایران بوده است.

وی افزود: نظام مسائل فرهنگ عمومی استان به شکل عام و به نحو آمایشی تدوین شده است و نتیجه بخش در خصوص بررسی و برطرف نمودن مسائل فرهنگی شهرستان ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تالیف کتب فرهنگی در سطح کشور خبر داد و گفت: تالیف کتب فرهنگی اعم از اخلاق قضایی برای حوزه کاری قوه قضیه و برای استان بوشهر آسیب شنایی آئین بازرسی و دادرسی در حال اجرا است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: شورای فرهنگ عمومی باید به تناسب مسئله مطروحه در دستگاهی اجرا شود که در رابطه با دستور العمل ها عمده هستند و احیا کردن مسائل فرهنگ عمومی قضایی، توسعه فرهنگ عمومی در بقاع متبرکه به خوبی انجام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در هفته پایانی سال جاری برگزار خواهد شد.

khabar4 1402 12 22 1

khabar4 1402 12 22 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com