News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

در هندسه حکمرانی اسلام مردم همواره نقش اصلی را ایفا کرده اند

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر و نماینده ولی فقیه در این استان طی سخنانی گفت: سیاست راهبردی مکتب سیدالشهدا(ع) به گونه ای است که اگر انسان آن را سرلوحه خود قرار دهد هم در دنیا و هم در آخرت عاقبت بخیر خواهد شد. داشتن روحیه و رویه خوف الهی همین سیاست است. به گونه ای که انسان همواره خود را در معرض دید الهی ببیند و از گناه پرهیز کند.


وی در ادامه جمهوری اسلامی را دارای نظام فکری بسیار قوی دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس تعالیم اسلامی اداره می‌شود. مهم ترین مولفه قدرت ایران مردم آن هستند. به همین دلیل دشمنان برای واژگونی نظام همواره مردم را هدف قرار میدهند و بار اصلی جنگ  با دشمنان بر دوش مردم است. اما همین مردم همواره نقش اساسی در تعیین سرنوشت نظام جمهوری اسلامی داشته اند. از انتخاب رهبری گرفته تا انتخاب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی. بنابراین در هندسه حکمرانی اسلام مردم همواره نقش اصلی را ایفا کرده اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: بنابراین دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام، جداسازی و در نهایت تقابل آنان با جمهوری اسلامی هستند. امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره مردم داری را مهم ترین ویژگی  و وظیفه مسئولان جمهوری اسلامی دانسته اند.


آیت الله  صفایی بوشهری در پایان درباره راهبرد دشمنان برای سال 1403 گفت: دشمن نقشه هایی در سر دارد که از امسال به دنبال زمینه سازی نقشه های خود است. کاهش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس از برنامه های دشمن بوده است که بخش اول آن با حضور پر قدرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شکست خورد اما دشمن تلاش میکند تا حضور مردم در انتخابات 1402 را به زیر 30 درصد برساند.

وی افزود: بنابراین حضور مردم به عنوان موئلفه قدرت نظام، موجب اقتدار ملی و فراملی و خنثی سازی توطئه ها علیه کشور خواهد شد. در حقیقت طبق گفته امیرمومنان (ع) هنگام فتنه ها باید گوش به فرمان رهبری و دوستان باشیم نه گوش به فرمان دشمنان جنایتکاری مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی. در واقع دشمنان به دنبال جداکردن راهبرد قدرت از جمهوری اسلامی هستند اما همان طور که دشمن در راهپیمایی 22 بهمن شکست خورد در انتخابات پیش رو نیز شکست حداکثری خواهد خورد.

232121.jpg

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com