News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مسئولان هرچه زودتر گرانی کالاها را کنترل کنند / آموزش و پرورش در بازگشایی برخی مدارس از اول بهمن‌ماه تجدید نظر کند

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ظهر امروز جمعه 26 دی ماه، پس از قریب به 11 ماه تعطیلی به سبب جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و برای اولین بار در سال 1399، نماز جمعه شهر بوشهر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به امامت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حضور پرشور نمازگزاران در مصلای جمعه این شهر برگزار شد.

KHOTBEHH 1

آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه، شکرگزاری را یکی از آموزه‌های مهم الهی دانست و اظهار داشت: این مهم در تمام ادیان الهی به آن پرداخته شده چرا که آثار و پیامدهای مهمی برای جامعه و انسان‌ها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شکرگزاری از خداوند متعال زمینه بیشتر عنایت الهی برای جامعه و بشر را فراهم می‌کند تاکید کرد: در کنار شکرگزاری از خداوند متعال باید از والدین سپاسگزاری کرد چراکه اولیا نقش مهمی در رشد و تربیت فرزندان دارند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از مدیریت جامعه در شرایط سخت داخلی و خارجی با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در این شرایط سخت، مدیریت الهی، با بصیرت و اقتدار مقام معظم رهبری، مایه پیشرفت در همه عرصه‌ها و صیانت نظام اسلامی و عزت مسلمانان شده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: در این راستا خدمات کادر درمانی، پزشکی، پرستاری، گروههای جهادی، نهادهای انقلابی، قشرهای مختلف مردم و خیران قابل تحسین و ستایش است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر ادامه فعالیت‌ها برای مقابله با کرونا و خدمات‌رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه تصریح کرد: خدمت به مردم نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه در این شرایط کرونایی کاری الهی است که باید کمک‌ها ادامه داشته باشد.

وی، با اشاره به گرانی کالاها و اجناس گفت: گرانی‌های کاذب و غیرحقیقی و کمبود برخی کالاها در این شرایط سخت و اضطراب‌زا سبب گلایه‌مندی شدید مردم شده که از مسئولان تقاضا می‌شود این گرانی‌های کاذب و غیرحقیقی را مدیریت و کنترل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر،گرانی‌های کالاها را به سبب سوء برنامه‌ریزی، عدم نظارت و عدم مدیریت کارآمد دانست و تاکید کرد: مسئولان باید هرچه زودتر گرانی کالاها را کنترل و این مشکل را حل کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تلاش مسئولان و خدمتگزاری به مردم خاطر نشان کرد: در این شرایط سخت که مردم با آن مقابله می‌کنند نباید علاوه بر این سختی‌ها مشکلاتی هم توسط برخی‌ها ایجاد و سبب سخت‌تر شدن زندگی مردم شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر رعایت دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا را یک ضرورت دانست و افزود: تقاضا می‌شود مردم با تمام وجود دستورالعمل بهداشتی را مراعات کنند و عادی‌انگاری نشود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به بازگشایی برخی مدارس از اول بهمن ماه تاکید کرد: بازگشایی مدارس در این شرایط، نمونه عادی‌انگاری در برابر کرونا است که به دانش آموزان و جامعه آسیب وارد می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا از وزیر آموزش و پرورش در خواست می‌شود سریعا در بازگشایی برخی مدارس از اول بهمن‌ماه تجدید نظر کند و برای جلوگیری از انتشار کرونا این کار انجام نشود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بیماری کرونا مدیریت شده و جلوگیری از انتشار آن یک ضرورت است تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش با تحصیل حضوری دانش آموزان برخی مدارس، این مسیر صحیح مقابله با کرونا را نشکند تا بیماری دوباره اوج نگیرد.

امام جمعه بوشهر از وزیر آموزش و پرورش و ستاد ملی مقابله با کرونا در خواست کرد تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی ادامه یابد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com