News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه 1399/09/28

پیام آدینه 1399/09/28

بسم الله الرّحمن الرّحیم


«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»
در زندگی انسان مهمترین ارتباط «تعامل انسان با خدا و خدا با انسان» است‌. بر اساس این محاسبه هر که زندگی خدایی داشته باشد خدا نیز از آن وی خواهد بود و او را در تمامی امور هدایت و حمایت خواهد کرد.
پیامبر گرامی اسلام «صلی الله علیه و آله وسلم»:
«مَن کان لِله کانَ اللهُ لَه»
«هر که برای خدا باشد خدا نیز برای او می باشد»
در این آخرین جمعه پاییز چند نکته به محضر مبارک مردم عزیز استان ولایتمدار بوشهر تقدیم می دارم:
۱. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» در دیدار با برگزارکنندگان اولین سالگرد شهادت شهید والا مقام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی مطالب بسیار مهمی ایراد فرمودند که به اهم آن اشاره می‌کنم و لازم است تمامی مسئولان این بیانات را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم عزیز ایران به ویژه جوانان با توجه جدی به آن مطالب تلاش نمایند:
الف. شهید سلیمانی یک مکتب است که قهرمان ملت ایران و امت اسلامی می باشد. وی مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود.
ب. شهید سلیمانی هم با مجاهدت خود و هم با شهادت خویش، استکبار را شکست داد.
ج. آمر و عاملان شهادت شهید سلیمانی باید سزای کار خود را ببینند هرچند کفش پای او بر سر قاتل وی شرف دارد.
د. چهار توصیه: باید ما قوی در همه عرصه‌ها شویم، باید اتحاد ملی را حفظ کنیم، تحریم‌ها را خنثی کنیم هرچند رفع تحریم دست دشمن است ولی ما باید مقابله کنیم و به دشمن نباید اعتماد کرد.
۲. سالروز میلاد حضرت زینب «سلام الله علیها» و روز پرستار را به همگان به ویژه کادر بهداشت و درمان و پرستاران گرامی تبریک عرض می کنم. حضرت زینب «سلام الله علیها» شخصیتی الگو می باشد که دارای تمامی سجایای انسانی است و در بحران های سخت زندگی در نهایت فضائل انسانی رفتار کرده است.
اینجانب از تمامی خدمتگزاران صدیق و پرتلاش عرصه سلامت به ویژه پرستاران، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم. بی تردید تاریخ ایران و ذهن اجتماعی مردم هیچ‌گاه مجاهدت های شبانه روزی پرستاران و کادر درمان را در مقابله با بیماری کرونا از یاد نخواهند برد.
۳. از همه مردم عزیز استان بوشهر درباره مراعات دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا قدردانی می نمایم. امیدوارم تا ریشه‌کنی کامل این بیماری تمام مردم عزیز با مراعات و دقت در اجرای بهداشت فردی و اجتماعی از شیوع این بیماری جلوگیری نموده و به حفظ سلامت خود، خانواده و دیگران توجه کافی داشته باشند.
۴. از مسئولان کشوری و استانی تقاضا دارم هر چه سریع‌تر به بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارات بپردازند و در این باره جهادی عمل نمایند. از تمامی گروه‌های جهادگر و افرادی که در این عرصه تلاشی خدا پسندانه داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم.
خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام و شهدا را گرامی می داریم.


«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»
صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com