News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

از طرف حضرت آیت الله صفایی بوشهری روز یکشنبه 27/6/90 به جهت رحلت حضرت آیت الله میرزا احمد دشتی، عزای عمومی اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری با حضور در بیت حضرت آیت الله میرزا احمد دشتی نجفی، ضایعه درگذشت این عالم گرانقدر را به خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت گفتند.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین فرمودند:این بزرگوار عمری را در راه خدمت به مردم، خدمت به دین به ویژه مردم استان ولایتمدار بوشهر سپری کردند.
ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: در حال حاضر فقدان ایشان ضایعه ای بسیار ناگوار برای این استان است، بدین خاطر بنده رحلت ایشان را کمبودی بزرگ و فقدانی عظیم احساس می کنم و امیدوارم خداوند به خاندان ایشان صبر عنایت نماید و به مردم عزیز استان بوشهر صبر و اجر عنایت کند.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري بیان داشتند: امیدوارم روحانیت استان بتوانند در مسیر حرکت های ایشان که مسیر خدمت به اهل بیت و انقلاب بود حرکت کنند.
ایشان در پایان بیانات خود، این ضایعه را به حضرت بقیة الله الاعظم و مقام معظم رهبری و مردم استان و خانواده ایشان تسلیت عرض نمودند.
در این مراسم حضرت آیت الله برهان، مدیران، استاتید حوزه های علمیه و جمعی از علماء، حضرت آیت الله صفایی بوشهری را همراهی کردند.
 

 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com